Przygotuj się na okres świąteczny
Naszym celem jest Twój rozwój. Aby pomóc Ci lepiej przygotować się do okresu świątecznego, opracowaliśmy przewodnik. Znajdziesz w nim informacje na temat reklamy online, systemów uczących się i innych kwestii. Gdy rozpocznie się okres świąteczny, będziesz mieć solidne podstawy do tego, by zwiększyć sprzedaż i jeszcze bardziej rozwinąć swoje działania marketingowe.
Oto kilka wskazówek, które znajdziesz w poradniku
Wprowadź swój świąteczny plan sprzedaży z wyprzedzeniem
Droga klienta do zakupu rozpoczyna się jeszcze przed okresem świątecznym. Pokażemy Ci, jak możesz towarzyszyć mu od samego początku aż do zakupów na ostatnią chwilę.
Użyj witryny mobilnej, by docierać do kupujących przez cały czas
Największą rolę w rozwoju handlu detalicznego odgrywają urządzenia mobilne. Dowiedz się, jak zoptymalizować swoją stronę mobilną, aby klienci mogli kupować Twoje produkty z dowolnego miejsca.
Wykorzystaj wyszukiwanie do zwiększenia sprzedaży online
Google zajmuje pierwsze miejsce pod względem przyciągania użytkowników i zwiększania liczby transakcji w sklepach internetowych.1 Nawiąż kontakt z klientami i zachęć ich do dokonania ostatecznego zakupu w Twoim sklepie.
- 1 Na podstawie danych z kont Google Analytics, które upoważniły Google do zbiorczego udostępniania danych z witryny. Tylko Stany Zjednoczone. Styczeń – grudzień 2017 r.