COVID-19: Wskazówki, które pomogą Twojej firmie poradzić sobie w w czasie utrudnionego funkcjonowania biznesu

Manufacturer Center

Google Manufacturer Center pozwala Ci przesyłać do Google najbardziej aktualne i wiarygodne informacje o produkcie, udostępniając je potencjalnym klientom. Pomoże Ci to zwiększać sprzedaż i rozszerzać zasięg marki za każdym razem, gdy kupujący szukają produktów i dokonują zakupów.

Rozpocznij

Co możesz zrobić dzięki Manufacturer Center

Prezentowanie swoich treści potencjalnym klientom

Wysyłaj szczegółowe informacje o produktach do Manufacturer Center, by ułatwiać kupującym znalezienie takich produktów z Twojej oferty, które będą im odpowiadały. Dzięki temu dotychczasowe reklamy produktowe będą bardziej dopasowane do zapytań klienta, a Ty będziesz mieć możliwość wyróżniania tych cech produktu, które najbardziej interesują Twoich klientów, bezpośrednio na stronie ze szczegółami produktu w Google.

Wyświetlanie większej liczby statystyk

Znajdziesz w nich przydatne statystyki dotyczące skuteczności Twoich produktów w Google. Uzyskaj dostęp do statystyk dla producentów marki w Manufacturer Center. Dzięki nim dowiesz się, jakie produkty konkurencji wyświetlają się najczęściej obok Twoich, poznasz średnią cenę sprzedaży u wszystkich Twoich sprzedawców oraz zobaczysz zbiorcze dane o skuteczności reklam produktowych w Google.

Docieranie do większej liczby klientów w Google

Włącz kampanie produktowe z partnerami, aby promować swoje markowe produkty u preferowanych sprzedawców w reklamach produktowych. Te kampanie są wbudowane w Google Ads i pozwalają zwiększyć sprzedaż produktów, poznać skuteczność reklam cyfrowych oraz rozszerzyć współpracę w zakresie marketingu internetowego ze wszystkimi partnerami.

Jak skonfigurować konto Manufacturer Center

Rozpocznij
Women conversing about Smart Shopping campaigns

Najczęstsze pytania