Nawiąż kontakt z klientami z całego świata i z najbliższej okolicy
kupujących z całego świata twierdzi, że korzysta z Google, by znajdować nowe marki
kupujących z całego świata twierdzi, że korzysta z Google, by sprawdzić produkt, który zamierzają kupić w sklepie stacjonarnym lub online
usług, z których korzysta miliard użytkowników
Od wyszukiwarki po Mapy – zamień Google w swoją witrynę sklepową
Wyświetlaj swoje produkty w usługach Google i docieraj do miliardów użytkowników w sieci na całym świecie.
YouTube
Mapy
Asystent
Gmail
Chrome
Android
Google Play
Wyszukiwarka Google
Szukając nowego produktu, kupujący w pierwszej kolejności korzystają z Google. Dzięki naszym rozwiązaniom możesz dotrzeć do większej liczby nowych klientów, którzy szukają tego, co sprzedajesz – niezależnie od tego, czy tylko poszukują inspiracji, czy są już zdecydowani na zakup.
Mapy Google
Ponad miliard użytkowników korzysta z map każdego dnia, by dotrzeć do wybranego celu podróży i uzyskać informacje o lokalnych firmach. Liczba mobilnych wyszukiwań haseł takich jak „gdzie zrobić zakupy” albo „gdzie kupić” wzrosła w ciągu ostatnich dwóch lat o ponad 85%. Pomóż użytkownikom, którzy znajdują się w pobliżu, odnaleźć to, czego szukają w Twoim sklepie.
YouTube
Co najmniej 90% użytkowników przyznało, że odkryło w YouTube nowe marki i produkty. Docieraj do tych kupujących wszędzie tam, gdzie są obecni – niezależnie od tego, czy aktualnie szukają konkretnego produktu, poszukują inspiracji czy też rozważają zakup.
Asystent Google
Rozwiązania wykorzystujące technologię głosową, takie jak Asystent Google, zmieniły sposób, w jaki użytkownicy wyszukują informacje. Sprawiły też, że wykonywanie codziennych zadań jest teraz prostsze i szybsze. Dzięki temu, że Asystent Google jest dostępny na ponad miliardzie urządzeń, takich jak telefony, zegarki czy inteligentne domy, firmy mogą wykorzystać tę technologię, by zbudować silniejszą więź z klientami w bardziej naturalny sposób.
Grafika Google
50% osób kupujących w internecie przyznało, że do zakupu skłoniły je zdjęcia produktu. Upewnij się, że Twoje produkty są wyświetlane wszędzie tam, gdzie liczy się obraz – na przykład w Grafice Google – tak by użytkownicy mogli się zainspirować i zobaczyć, co sprzedajesz.