Co to jest Street View?
Gdzie Google będzie robić zdjęcia Street View w najbliższym czasie
Zobacz, dokąd następnym razem wyruszy samochód Street View lub Trekker Street View
{[key]}, …Więcej informacji
Udoskonalaj Street View
Promuj lokalną społeczność, dziel się zdjęciami swojego otoczenia, pomagaj firmom zaistnieć w Mapach Google, oznaczaj lokalne drogi i samodzielnie wprowadzaj zmiany w Street View. Jest wiele sposobów na to, aby współtworzyć Mapy Google.
Program Rekomendowani – Street View
Rekomendowany fotograf to doświadczony specjalista, który ma odpowiedni sprzęt do robienia zdjęć Street View zarówno w pomieszczeniu, jak i na zewnątrz. Skorzystaj z jego usług, aby pokazać w Mapach Google otoczenie swojej firmy.
Opublikuj połączone zdjęcia
Dzięki nowej funkcji (w wersji beta) w aplikacji Street View możesz tworzyć zdjęcia Street View za pomocą smartfona z Androidem
Rób zdjęcia i od razu je udostępniaj
Korzystaj ze sprzętu Street View ready i publikuj zdjęcia z dowolnego miejsca dzięki aplikacji Street View.
Pobierz aplikację Street View
Zwiększaj zaangażowanie klientów i rozwijaj firmę
Zdobądź zaufanie klientów i przyciągnij ich uwagę, tworząc wysokiej jakości wirtualny spacer. Zaproś ich do siedziby firmy i oprowadź po jej wnętrzach.
-
Konsumenci szukający firm w 44% przypadków korzystają z map online.
Badanie Ipsos [pdf w języku angielskim]
-
Średnio 41% takich wyszukiwań prowadzi do wizyty w sklepie.
Badanie Ipsos [pdf w języku angielskim]
-
Szczegóły badania
- Ankieta online została przeprowadzona wśród konsumentów, którzy na dowolnym urządzeniu wyszukiwali w internecie informacje o restauracjach lub hotelach w ciągu ostatnich 30 dni.
- W okresie od 21 lipca do 2 sierpnia 2015 roku zebrano odpowiedzi z próby liczącej 1201 respondentów.
- Utworzono różne wersje wizytówki firmy (oddzielnie dla hotelu i restauracji) zamieszczane w wykazie firm lokalnych, zawierające podstawowe informacje, zdjęcia lub wirtualny spacer (do utworzenia poszczególnych wersji wykorzystano te same zasoby multimedialne).
- Respondenci zostali poproszeni o obejrzenie jednej z wersji w przypadku każdego typu firmy (w losowej kolejności). Każdy z uczestników badania zobaczył:
- 1 wizytówkę hotelu i 1 wizytówkę restauracji oraz
- 1 wizytówkę z wirtualnym spacerem i 1 wizytówkę bez wirtualnego spaceru.
- Uwaga: wyświetlanie alternatywnych wersji wizytówek było równomiernie losowe w całej badanej grupie.
- Po obejrzeniu każdej wizytówki uczestnicy badania zostali poproszeni o ocenę swojego zainteresowania dokonaniem rezerwacji.
- Zestawiliśmy oceny alternatywnych wersji wpisów (ze spacerem i bez), by ocenić wpływ wirtualnych spacerów na zainteresowanie danymi obiektami.
Pobierz prezentację [pdf]
Skorzystaj z usług rekomendowanego fotografa lub agencji
Skorzystaj z usług rekomendowanego fotografa lub agencji, aby zwiększyć widoczność swojej firmy w Mapach Google