Ulepsz wizytówkę firmy dzięki Street View

Zaprezentuj klientom swoją firmę, wzbogacając jej obecność w internecie o zdjęcia i wirtualny spacer.

Firmy mające wizytówkę:

  • z większym o 94% prawdopodobieństwem będą postrzegane jako wiarygodne
  • z większym prawdopodobieństwem zachęcą klientów do skorzystania z ich usług (w porównaniu z firmą bez wizytówki)
  • z większym o 29% prawdopodobieństwem przekonają klientów do rozważenia zakupu ich produktów lub skorzystania z ich usług

Ikona PDF Badanie Ipsos MediaCT

Firmy mające wizytówkę
Firmy mające wizytówkę

Potęga multimedialnych wizytówek

  • Konsumenci szukający jakiejś firmy w 44% przypadków korzystają z map online
  • Wizytówki ze zdjęciami i wirtualnym spacerem dwukrotnie częściej wzbudzają zainteresowanie użytkowników
  • Średnio 41% takich wyszukiwań prowadzi do wizyty w wybranej firmie

Ikona PDF Studium Street View

Opublikuj wirtualny spacer po firmie stworzony ze zdjęć sferycznych

Aby zaprezentować potencjalnym klientom swoją firmę w atrakcyjny sposób i pozyskać ich zaufanie zanim Cię odwiedzą, zatrudnij rekomendowanego fotografa, który pomoże Ci stworzyć wirtualny spacer, lub prześlij własne zdjęcia do Street View.

Dodaj zdjęcia w Street View

Dodaj zdjęcia w Street View:

  • Skonfiguruj i podłącz aparaty sferyczne
  • Zrób i opublikuj zdjęcia w aplikacji Street View
  • Udostępnij, prześlij lub umieść na stronie zdjęcia sferyczne w aplikacji Street View

Wybierz fotografa Street View

Wykorzystaj wiedzę rekomendowanego fotografa, który:

  • ma doświadczenie w robieniu i publikowaniu zdjęć sferycznych
  • posiada certyfikat i zna standardy jakości zdjęć Google
  • wspiera właścicieli firm, pomagając im w weryfikacji wizytówki w Google Moja Firma

Współpraca z rekomendowanymi fotografami

Jeśli prowadzisz firmę i zależy Ci na zwiększeniu jej widoczności, możesz to osiągnąć szybko i łatwo dzięki pomocy doświadczonego aktywnego współtwórcy Street View.
Niezależnie od Twojej roli w tej współpracy, zapoznaj się z opisanymi niżej obowiązkami każdej ze stron.


Właściciele firm

Właściciele firm

Jeśli postanowisz zatrudnić profesjonalnego fotografa do zrobienia zdjęć Twojej firmy, pamiętaj, że Google nie zatrudnia żadnych fotografów ani agencji fotograficznych i nie może zagwarantować jakości ich usług.

  • Jeśli podczas robienia zdjęć pojawią się kwestie sporne, musisz dojść do porozumienia z fotografem lub agencją fotograficzną zgodnie z warunkami podpisanej z nimi umowy. Google nie pośredniczy w rozwiązywaniu sporów między podmiotami zewnętrznymi.
  • Google nie zatrudnia fotografów ani agencji fotograficznych, jednak możemy przyznawać aktywnym użytkownikom plakietkę Rekomendowani. Otrzymują ją fotografowie i agencje z co najmniej pięćdziesięcioma opublikowanymi zdjęciami sferycznymi, które spełniają nasze kryteria dotyczące jakości.

Nawiązywanie kontaktu z fotografami lub agencjami

Google może przekazywać Rekomendowanym fotografom i agencjom fotograficznym informacje kontaktowe firm, które przesłały prośbę o zorganizowanie profesjonalnej sesji zdjęciowej.

  • Rekomendowani fotografowie to niezależne podmioty, którym nie wolno mylnie przedstawiać swojego związku z Google.
  • Google chce pomagać firmom i fotografom lub agencjom fotograficznym w nawiązywaniu konstruktywnej współpracy. W niektórych przypadkach będziemy informować o możliwościach biznesowych wszystkich rekomendowanych fotografów. W innych będziemy przekazywać je wybranej grupie rekomendowanych fotografów.

Nawiązywanie kontaktu z fotografami lub agencjami
Zweryfikowane wizytówki

Zweryfikowane wizytówki

Zweryfikowane firmy mogą aktualizować swoje dane widoczne w Mapach Google i innych usługach Google. Rekomendowani fotografowie i agencje fotograficzne mogą wspierać swoich klientów, pomagając im w weryfikacji wizytówki w Google Moja Firma.

  • Jeśli dana firma nie ma jeszcze wizytówki i jest zlokalizowana w kraju, w którym oferowana jest usługa Google Moja Firma, Rekomendowani fotografowie i Rekomendowane agencje mogą pomóc jej właścicielowi utworzyć i zweryfikować wizytówkę firmy.

Inne sposoby na przyciągnięcie większej liczby klientów

Spraw, by Twoja firma była widoczna w wyszukiwarce Google, Mapach i nie tylko

Inne sposoby na przyciągnięcie większej liczby klientów

  • Zwiększ widoczność firmy w wynikach wyszukiwania dzięki bezpłatnej wizytówce Google Moja Firma
  • Kontaktuj się z klientami dzięki wpisom w Google i wiadomościom
  • Udostępniaj zdjęcia, informacje o nowościach i oferty, by nawiązać bliższy kontakt z odbiorcami
  • Dowiedz się, co się sprawdza, dzięki Trendom Google i spraw, by klienci chętnie wracali do Twojej firmy

Zacznij teraz