Dla klientów i partnerów

Przewodniki i materiały dotyczące używania usług Google w firmie lub instytucji.

Nasze podejście

Dbamy o to, by ułatwienia dostępu były jednym z podstawowych elementów całego procesu tworzenia usługi. W Google działa centralny zespół ds. ułatwień dostępu, którego zadaniem jest monitorowanie tych funkcji w usługach i produktach Google oraz koordynowanie szkoleń, testów i konsultacji w tym zakresie. Dla zespołów produktowych organizujemy szkolenia, które pomagają im wdrażać ułatwienia dostępu w tworzonych przez nich usługach i aplikacjach. Współpracujemy również z szerokim gronem użytkowników i różnymi grupami działającymi na rzecz osób z niepełnosprawnościami.

„Gdy mówimy, że chcemy tworzyć usługi dla każdego – mówimy poważnie. Ułatwianie dostępu jest częścią misji naszej firmy i jedną z najważniejszych dla nas wartości. Uważamy problem za rozwiązany dopiero wtedy, gdy rozwiązaliśmy go dla każdej osoby. Technologia obiecuje dać każdemu takie same możliwości osiągania osobistych celów. Dopóki istnieją bariery dla niektórych ludzi, mamy nad czym pracować”.

– Sundar Pichai, prezes Google

Raporty Google na temat spełniania wymagań związanych z ułatwieniami dostępu

Aby ułatwić firmom, instytucjom oświatowym i agencjom państwowym przestrzeganie standardów w zakresie ułatwień dostępu, publikujemy przejrzyste informacje o tym, jak osoby z niepełnosprawnościami mogą obecnie korzystać z naszych usług. Oferujemy raporty na temat spełniania wymagań związanych z ułatwieniami dostępu (ACR) sporządzone na podstawie dokumentów Voluntary Product Accessibility Template (VPAT®) ITI. VPAT jest zastrzeżonym znakiem towarowym organizacji Information Technology Industry Council (ITI). W miarę pojawiania się kolejnych raportów ACR będziemy aktualizować tę stronę.

Powrót do góry