Zwiększaj zaangażowanie sympatyków organizacji dzięki filmom w programie YouTube dla Organizacji Non-Profit

Twórz filmy, dzięki którym dotrzesz do odbiorców na całym świecie i zwiększysz skuteczność swojej organizacji. Możesz też ułatwić sympatykom Twojej organizacji przekazywanie środków za pomocą funkcji YouTube Giving (dostępnych obecnie w USA).

Korzyści

Jak działa program YouTube dla Organizacji Non-Profit

Uzyskasz dostęp do funkcji szczególnie przydatnych dla organizacji non-profit:

  • Karty z linkami do dowolnych lokalizacji pozwalają skierować użytkowników pod dowolny zewnętrzny URL.
  • Funkcje YouTube Giving ułatwiają zbieranie funduszy i motywowanie darczyńców.
  • Akademia twórców zawiera lekcje dostosowane do potrzeb organizacji non-profit.

Odkryj, jak program YouTube dla Organizacji Non-Profit pomaga w popularyzowaniu wiedzy o problemach, kontaktowaniu się z darczyńcami oraz w innych zadaniach.

Inne narzędzia, które pomogą Ci dotrzeć do odbiorców

Poza programem YouTube dla Organizacji Non-Profit również inne usługi dostępne w ramach Google dla Organizacji Non-Profit mogą ułatwić promowanie Twojej misji i zbieranie funduszy.

Wysyłanie prośby o założenie konta Google dla Organizacji Non-Profit

Gdy zweryfikujemy, czy Twoja organizacja może wziąć udział w programie, będziesz mieć możliwość aktywowania usług Google, które najlepiej spełnią Twoje potrzeby.

Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się, jak korzystać z programu YouTube dla Organizacji Non-Profit?

Gdy Twoja organizacja zostanie już zweryfikowana i zarejestrujesz się w programie YouTube dla Organizacji Non-Profit, zapoznaj się z naszymi materiałami i najczęstszymi pytaniami, by jak najlepiej wykorzystać udział w programie.