Docieraj do nowych darczyńców online dzięki Google Ad Grants

Przyciągaj darczyńców, zwiększaj wiedzę o działaniach Twojej organizacji i rekrutuj wolontariuszy, bezpłatnie wyświetlając reklamy w wyszukiwarce Google.

Uczestnicy programu Ad Grants mogą w każdym miesiącu bezpłatnie wyświetlać reklamy tekstowe o wartości 10 tys. USD.

Korzyści

Jak działa usługa Google Ad Grants

W każdym miesiącu otrzymasz 10 tys. USD na bezpłatne wyświetlanie reklam tekstowych Google. Zyskasz też dostęp do narzędzi, które ułatwiają tworzenie skutecznych kampanii wyświetlanych w wyszukiwarce Google, gdy użytkownicy wyszukują informacje związane z Twoją organizacją non-profit.

Odkryj, jak program Google Ad Grants pomaga organizacjom non-profit zwiększyć liczbę darczyńców i łatwiej otrzymywać darowizny.

Inne narzędzia, które pomogą Ci dotrzeć do darczyńców online

Poza Google Ad Grants również inne usługi dostępne w ramach programu Google dla Organizacji Non-Profit mogą ułatwić promowanie Twojej misji i zbieranie funduszy.

Wysyłanie prośby o założenie konta Google dla Organizacji Non-Profit

Gdy zweryfikujemy, czy Twoja organizacja może wziąć udział w programie, będziesz mieć możliwość aktywowania usług Google, które najlepiej spełnią Twoje potrzeby.

Masz pytania lub chcesz dowiedzieć się, jak korzystać z Google Ad Grants?

Gdy Twoja organizacja zostanie już zweryfikowana i zarejestrujesz się w Ad Grants, zapoznaj się z naszymi materiałami i najczęstszymi pytaniami, by jak najlepiej wykorzystać udział w programie.