Odpowiedzi na Twoje pytania związane z Google Moja Firma

  • Czym jest profil firmy?

    Bezpłatny profil firmy w Google pozwala wyświetlać informacje o Twojej firmie w odpowiednich momentach – wtedy, gdy klienci szukają Twojej firmy lub oferowanych przez Ciebie produktów lub usług w wyszukiwarce i w Mapach Google. Zaloguj się na konto Google Moja Firma i zaktualizuj dane teleadresowe, godziny otwarcia i inne informacje, aby pomóc klientom znaleźć Twoją firmę i ułatwić im kontakt. Dodawaj do profilu aktualne zdjęcia, oferty specjalne i promocje, by zachęcić klientów do wyboru Twojej firmy. Dowiedz się więcej o tym, jak Google zdobywa informacje o Twojej firmie.

  • W jaki sposób Google Moja Firma pomoże mi docierać do większej liczby klientów?

    Dzięki Google Moja Firma możesz przyciągać i angażować klientów, gdy szukają Twojej firmy w Google. Profil firmy zapewnia widoczność w wyszukiwarce i w Mapach Google, pozwala odpowiadać na opinie, publikować zdjęcia produktów i oferty specjalne, a także dodawać oraz zmieniać informacje o firmie. Witryna firmy w Google umożliwia zaprezentowanie klientom zdjęć i informacji o firmie w profesjonalny i atrakcyjny sposób. Trendy podpowiadają, jak zoptymalizować zaangażowanie klientów, by osiągnąć lepsze wyniki. Zaangażowanie klientów możesz też zwiększyć, wchodząc z nimi w interakcje na karcie Klienci.

  • Jaka jest różnica między Google Moja Firma a takimi usługami, jak Miejsca Google dla Firm, profil firmy w Google, wizytówki Google czy strony w Google+ Firmy?

    Google Moja Firma pozwala w pełni wykorzystać obecność Twojej firmy w Google. Konto Google Moja Firma umożliwia zarządzanie profilem firmy i aktualizowanie go, a także utworzenie witryny, by przyciągnąć i zaangażować więcej klientów. Profil firmy w Google Moja Firma zastępuje wcześniejsze usługi, takie jak Miejsca Google dla Firm, wizytówki Google oraz strony w Google+ Firmy.

  • Ile kosztuje korzystanie z Google Moja Firma?

    Usługa Google Moja Firma jest dostępna dla wszystkich, całkowicie za darmo. Więcej informacji o tym, jak rozwijać firmę dzięki Google Ads, znajdziesz w tej witrynie.

  • Czy warto korzystać z Google Moja Firma, jeśli mam już stronę internetową?

    Tak. Bezpłatny profil firmy w Google uzupełnia Twoją stronę internetową, zwiększając jej widoczność w wyszukiwarce i w Mapach Google. Link do strony możesz dodać do profilu firmy.

  • Czy mogę korzystać z Google Moja Firma, jeśli nie mam sklepu stacjonarnego?

    Tak. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę w domu, czy działasz na określonym obszarze, możesz wyświetlać informacje w Google z adresem lub bez adresu.

  • Dlaczego trzeba zweryfikować firmę?

    Dobre pytanie. Weryfikacja pozwala nam potwierdzić, że jesteś właścicielem firmy i możesz zarządzać jej profilem. Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne i nie chcemy, by ktoś inny mógł wprowadzać zmiany w profilu Twojej firmy.

  • Jak można zweryfikować firmę?

    To proste. W przypadku większości firm własność można zweryfikować SMS-em lub prosząc Google o wysłanie kartki pocztowej na adres firmy. Dowiedz się więcej o weryfikowaniu firmy tutaj.

  • Jak mogę utworzyć służbowy adres e-mail?

    Służbowy adres e-mail dla siebie i całego swojego zespołu możesz utworzyć w domenie swojej firmy, np. ty@twojafirma. Wystarczy, że skorzystasz z funkcji Gmaila w Google Workspace, innym narzędziu biznesowym oferowanym przez Google. Służbowy adres e-mail pomaga uzyskać zaufanie klientów i pozwala utworzyć aliasy e-mail (takie jak pomoc@twojafirma czy sprzedaz@twojafirma) do odpowiadania na pytania konsumentów. Dowiedz się, jak utworzyć niestandardowy adres e-mail w Google Workspace.