Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12078 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 604
  • ~Wkużona klientka / 2024-05-09 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś czekałam na kuriera cały dzień, fakt nie wpisałam nr mieszkania moja wina ale nr domu, telefon był, kurier Kamil powiedział jak go bardzo poprosiłam, czy by mi nie podwiózł, on zaparcie że nie ,dopiero jutro. Ja mu na to ,że jutro mnie nie będzie -jestem w pracy to przekierował do odległej Żabki i napisał że mnie nie zastał. Paczka ma 10 kg, ja nie mogę dzwigać ,zapłaciłam za kuriera i już. Maja to gdzieś .A jakby to była szafa to też mam ja na plecach przytargać? Chamstwo w biały dzień, nie szanują klienta wogÓle, byle zrobić i do domu fru. Nigdy już nic przez nich nie zamówię, Pani na infolinii nie ma możliwości przekonania kuriera, czyli taki człowiek robi co chce. Nie polecam DPD, to firma uduś i tyle w temacie. Jak tak się traktuje klientów, to szybko ich stracą, są inni lepsi
    Zaletybrak
  • ~Marzena / 2024-05-09 12:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra, próbowałam wyjaśnić dlaczego wysłana przeze mnie paczka dnia 29 kwietnia 2023 wróciła do mnie 08 maja 2023 bez słowa wyjaśnienia i bez podania powodu zwrotu. Dodzwonić się do nich to jakieś pół godziny prób i potem jakieś 15 minut czekania na łączach. Wniosek- oszczędzają na ilości telemarkieterów- do granicy absurdu. Podczas rozmowy z trzema, różnymi konsultantami, trzy razy zostałam poproszona o kolejny telefon za parę godzin, bo nie są w stanie odpowiedzieć na moje pytanie- dlaczego paczka wróciła. Po dwóch dniach zbywania- poddałam się. Wniosek- to oni zawiedli i powinni mi wyjaśnić powód zwrotu. Nikt też mnie za to nie przeprosił. Po zapłacie, klient nie jest ważny dla DPD. Uważam, że już pierwszy z konsultantów powinien wziąć mój mail i zapewnić mnie, że otrzymam wyjaśnienie na zaistniałą sytuację... a nie zmuszać mnie do kolejnych telefonów. Nie polecam tej firmy. W jej przypadku płatność powinna być po wykonaniu usługi.
    Zaletyzasięg
    Wadyutrudniony kontakt, zbyt mało konsultantów, zbywanie klienta, potrzeby klientów-chęć wyjaśnienia sytuacji kryzysowych- nie są dla nich ważne.
  • ~Bożena / 2024-05-09 11:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Paczka z karmą dla psiaka. Wysłana po 23:00, przed godz. 11:00 już u mnie. Bardzo miły pan kurier. Mimo, że nie mam sprawnego domofonu, nigdy nie odesłano przesyłki. Dzwonię i podaję kod do domofonu. Korzystam z usług tej firmy od kilku lat i nie mam żadnych zastrzeżeń.
    ZaletyBardzo szybka dostawa, dobra cena za usĺugę, mili kurierzy, odbierają połączenie, nigdy nie zaginęła mi paczka, nie została ,,zniszczona".
    WadyBrak
  • ~Seb / 2024-05-09 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, cena wygórowana, 5 dni po terminie a paczki nie otrzymałem.
  • ~Wojtek / 2024-05-08 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno w tej chwili znaleźć na rynku bardziej nieudolną firmę niż DPD. Paczka nadana z oddziału w Krakowie do Gliwic, czyli raptem 100km. Od tygodnia krąży pomiędzy oddziałami Katowice-Kraków. Na infolinii nic nie wiedzą, dodzwonić się do oddziałów nie potrafią. Ogólnie katastrofa, omijajcie tych nieudaczników z daleka!!!
    WadyBrak kontaktu, bałagan.
  • ~Chester / 2024-05-07 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    ponownie kurier zostawił paczkę DPD Pickup, nie na adres.. t taki sposób zostałem 2 razy oszukany na koszt dostawy.
    Zaletybędę anulował zakup za karzdym razem jak zobaczę że DPD ma dostarczyć :D
    Wadycała ta firma jest żenująca
  • ~Niezadowolony klient / 2024-05-07 05:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Kurier nie miły. Nie chciało mu się dwa razy wchodzić na górę z dwiema przesyłkami tylko musiał ktoś z rodzinny zejść. Sam podpisaĺ odbiór przesyłki. Nie poczekał nawet żeby sprawdzić stan przesyłki. Nie polecam
  • ~meg / 2024-05-06 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmiech na sali 3 tyg temu wysłana paczka za granice po czym przychodzi ze zły adres dodam że już nie raz tam wysyłałam i nie było problemu z złym adresem nawed przez dpd i tak do dzis paczki nie ma a jak pisze do obsługi klienta to słysze ze poszedł zwot
  • ~J.b / 2024-05-04 09:05
    Ocena: 5.00 / 5
    Super szybka dostawa w 24 h od zamówienia na drugim końcu Polski.
  • ~Małgorzata / 2024-05-02 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem z zetelną i konkretną pomoca ,odsylanie do kontaktu przez maila ,po 6 telefonach na infolinie znalazla sie pomoc ,BRAK PROFESJONALIZMU i checi pomocy
    WadyBrak checi pomocy !!!!!
  • ~AM / 2024-04-30 14:48
    Ocena: 2.00 / 5
    29.04.2024 Kurier nie doręczył przesyłki (drobna miękka paczuszka poniżej 1kg w rozmiarze dużej koperty), jednocześnie zgłaszając błędny adres, co jest nieprawdą gdyż od razu na mapach Google czy nawigacji wyświetla się prawidłowa i dokładna lokalizacja. Nie mogłem wczoraj zmienić sposobu doręczenia na punkt pick-up ani przez internet ani przez voicebot. Dziś 30.04 dodzwoniłem się do obsługi o 9:01 i 12:10. Konsultantka stwierdziła że mało tego że kurier olał doręczenie, to bez mojej wiedzy została uruchomiona procedura zwrotu przesyłki do nadawcy (za granicą), lecz wysłała prośbę do działu aby zatrzymać ją oraz skierować paczkę na wskazany przeze mnie punkt odbioru, prosząc mnie o wtórny kontakt. Gdy drugi raz się dodzwoniłem, konsultant potwierdził wcześniej wykonane czynności lecz powiedział że nie da się zatrzymać zwrotu przesyłki, i pomimo kontaktu z jego strony z działem (lub samego wyłączania mikrofonu przez 2 minuty) nic się już nie zrobi. Ewidentnie doszło do zaniedbania ze strony kuriera, awarii systemu zarządzania przesyłką i pochopnego zwrotu już po pierwszym podejściu, przy rażącej niemocy obsługi klienta.
    ZaletyRzetelne śledzenie przesyłki
    W miarę szybkie połączenie z konsultantem (tylko w godzinach biurowych)
    Intuicyjny portal dla klienta i zarządzania przesyłką
    WadyNie doręczanie przez kuriera pomimo łatwego celu i dokładnego adresu
    Kłamanie że adres błędny (jak może być błędny skoro inni przewoźnicy w tym Poczta Polska potrafią bez problemu na ten adres dostarczyć?)
    Brak możliwości przekierowania przesyłki
    Za szybkie zawracanie przesyłki i to bez pytania odbiorcy czy nadawcy o zgodę
    Bezradność działu obsługi klienta
  • ~Mika / 2024-04-30 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest żenujące. Brak kontaktu z kurierem, ani telefonu, ani dostawy paczki. Kurier stwierdził,że nikogo nie było pod wskazanym adresem, a to nie prawda, bo mnie zawsze ktoś jest.
    ZaletyBrak zalet
    WadyDno.
  • ~S / 2024-04-30 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem. Mimo obecności w domu nie dostarczył paczki i zaznaczył że nikogo nie było w domu. Kpina...
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji, kompetencji
  • ~Zbigu92 / 2024-04-29 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem czekać od rana do wieczora na baczność w domu dzwoniłem na centralę odpowiadają że kurier nie ma obowiązku kontaktowania się z klientem powiedzieli że zadzwonią sami do tego kuriera i potwierdziło się bo sami nie mogę się dodzwonić.
  • ~Agnieszka / 2024-04-29 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka kpina te paczkomat. Pierwszy i ostatni raz. Bardzo nie polecam. Konsultacji też nie lepsi.
  • ~Anna / 2024-04-28 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecę, nigdy. Po raz kolejny zawiodłam się na DPD. Teraz wręcz skandalicznie! Kurier nawet nie próbował dostarczyć przesyłki z Play, zwrócił ją i Play anulował umowę! Kurier napisał, że 2 dni pod rząd nie zastał odbiorcy, a tak się składa, że to urząd, w którym pracuje 200 osob!!! Nawet o mnie nie pytał, nie dzwonił i nie przysłał żadnej wiadomości, że jest lub na mnie czeka!!! SKANDAL
    ZaletyBrak
    WadyNiedbałość lekceważenie
  • ~Kowalska / 2024-04-26 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, Numer przesyłki to 1000748419714U Kurier nie pojawił się w miejscu planowanego doręczenia paczki, jednakże według trackingu została odebrana przez kogoś innego, w trackingu jest dodatkowo napisane "Odbiorca: Y......R" co kompletnie nie pasuje do mojego podpisu. Po bardzo wielu próbach kontaktu z kurierem w końcu udało się do niego dodzwonić, kurier powiedział że tej paczki nie mają na samochodzie, cała sytuacja jest dla mnie niejasna. Paczka miała wartość 1600zł więc mam nadzieję że szybko sytuacja się rozwiąże ponieważ jest to zbyt poważna kwota. Proszę o interwencję w tej sprawie oraz jak najszybszy kontakt w sprawie tej paczki, jeśli sytuacja się nie rozwiąże będę zmuszony wezwać policję. Mój numer kontaktu to: 515949220 Pozdrawiam
    ZaletyZŁE
    WadyZŁE BRAK PACZKI Z HULAJNOGĄ ELEKTRYCZNĄ
  • ~Torek / 2024-04-25 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd zgierz obsluga osiedla 650 lecia masakra kurier jakby za karę jeździł najgorsza kurierka ze wszystkich omijacie z daleka zygac się chce twu.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Iddy / 2024-04-25 20:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostatnim razem nie było mnie w domu, przesyłka zostawiona na klatce pod drzwiami.
    Teraz jestem w domu, wczoraj dostałem informację, że przesyłka nie będzie dostarczona i muszę ją sobie sam odebrać w oddziale. Olałem to. Dzisiaj sms, że będzie dostarczona, ale nikt nie przyszedł. W systemie wbite info, że mnie nie było co jest nieprawdą.
    Najgorsza firma kurierska ever...
  • ~grzegorz / 2024-04-25 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś masakra. Nie dotrzymują yerminów dodatkowo wstawiają kłamliwe statusy. Na przykład ustalony inny termin doręczenia z odbiorcą a tym czasem nikt się nawet nie kontaktuje.
    Zaletybrak
    Wadymnustwo,
strona 1 z 604
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12078
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7843
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7351
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4050
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3907
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2337
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4269
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4148
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807