Kampanie Performance Max
Dzisiejsi konsumenci zaglądają do coraz większej liczby miejsc online i offline w poszukiwaniu potrzebnych im produktów. Zmaksymalizuj swój zasięg i docieraj do większej liczby klientów bez względu na to, gdzie robią zakupy. Dzięki Performance Max reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do nowych formatów i zasobów reklamowych oraz dotrzeć do nowych klientów we wszystkich kanałach Google, takich jak YouTube, wyszukiwarka i karty Discover.1
Jak możesz wykorzystać kampanie Performance Max
Maksymalizacja zasięgu
Wyświetlaj swoje produkty we wszystkich zasobach reklamowych i formatach Google. Znajduj nowych klientów wyszukujących i przeglądających treści w dowolnym miejscu i czasie.
Ożywienie ruchu i sprzedaży
Docieraj do większej liczby klientów dokonujących konwersji w Google i zwiększaj sprzedaż online, w sklepie stacjonarnym i w obu tych kanałach jednocześnie.
Poznanie statystyk i trendów
Uzyskuj przydatne statystyki, aby poprawiać skuteczność kampanii, oraz znajduj nowych odbiorców odpowiadających Twoim celom.
Wyświetlaj swoje produkty wielu potencjalnym klientom w ramach jednej kampanii.
Optymalizacja celów dotyczących sprzedaży online i w sklepach
Nieważne, czy klienci szukają Twoich produktów w internecie, czy w sklepach – możesz dotrzeć do nich w obydwu miejscach. Kampanie Performance Max pozwalają zmierzyć i zoptymalizować cele dotyczące sprzedaży online oraz w sklepach, takie jak wizyty w sklepie stacjonarnym, połączenia telefoniczne lub kliknięcia przekierowujące.
Więcej informacjiSkonfigurujmy kampanię Performance Max
WypróbujNajczęstsze pytania
Kampanie typu Performance Max są oparte na plikach danych o produktach w Google Merchant Center i innych przesłanych przez Ciebie danych, takich jak cele konwersji, budżet, sygnały dotyczące odbiorców i kreacje. Na tej podstawie wyświetlają najtrafniejsze reklamy w kanałach Google.
W Europie kampanii Performance Max można używać w połączeniu z dowolną usługą porównywania cen (CSS). Reklamy będą wyświetlane na stronach z ogólnymi wynikami wyszukiwania i na wszystkich innych platformach wybranych przez porównywarkę.
- Filmy – są one generowane automatycznie na podstawie przesłanych zasobów tekstowych i graficznych.
- Nagłówki i teksty reklamy – są one generowane automatycznie na podstawie podanego końcowego adresu URL.
- 1 W Europie kampanii Performance Max można używać w połączeniu z dowolną usługą porównywania cen (CSS). Reklamy będą wyświetlane na stronach z ogólnymi wynikami wyszukiwania i na wszystkich innych platformach wybranych przez porównywarkę.
- 2 Źródło: Google/Ipsos – badanie „How People Shop with YouTube”, dane globalne, lipiec 2018 r. Respondenci w wieku od 18 do 64 lat, którzy korzystają z internetu przynajmniej raz w miesiącu i kupili coś w ciągu ostatniego roku (liczba respondentów: 24 017), (3) dane z YouTube, czerwiec 2018 roku