Zacznij już teraz

Aby sprzedawać produkty w Google, musisz je najpierw przesłać do Google Merchant Center i utworzyć kampanię produktową w Google AdWords.

1. Skonfiguruj konto Merchant Center

Merchant Center to miejsce, w którym udostępniasz informacje o produktach, tak aby pojawiały się one w usługach Google i w internecie.

Zarejestruj się w Merchant Center

2. Prześlij produkty, korzystając z pliku danych

Pliki danych to ważne narzędzie do promowania produktów online. Zawierają one wszystkie informacje o produktach, które sprzedajesz, np. informacje o marce, cenie i dostępności.

Zobacz, jak to działa

3. Utwórz kampanię produktową w AdWords

Zacznij reklamować produkty w kampanii produktowej.

Zobacz, jak to działa

Potrzebujesz pomocy? Jest wiele miejsc, w których ją uzyskasz

Znajdź pomoc samodzielnie

Porozmawiaj z użytkownikami ze społeczności Zakupów Google lub odwiedź nasze strony, aby znaleźć odpowiedzi na pytania.

Pomoc i zasoby

Więcej możliwości w Google dla Sprzedawców

Zapewnij sobie dostęp do najnowszych statystyk i bądź na bieżąco dzięki raportom dotyczącym trendów oraz przewodnikom ze sprawdzonymi metodami.

Wskazówki i zasoby