Zostań Partnerem Google

Gdy Twoja agencja dołączy do programu, może uzyskać status i logo Partnera Google. To logo możesz umieścić na swojej stronie internetowej, w materiałach marketingowych i na wizytówkach, aby pokazać, że Twoja firma ma status Partnera Google.

Dołącz teraz

Wybierz obszar specjalizacji, aby klienci lepiej poznali Twoje umiejętności

Gdy uzyskasz już status Partnera Google, możesz podkreślić, że posiadasz wiedzę z zakresu konkretnej usługi Google Ads. Poznaj zaawansowane zagadnienia z zakresu tworzenia, pomiaru i optymalizacji poszczególnych usług Google Ads oraz zarządzania nimi.

Reklama w sieci wyszukiwania

Reklama mobilna

Reklama wideo

Reklama w sieci reklamowej

Reklama w Zakupach Google

Uzyskaj status Partnera Google

  • Uzyskaj certyfikat Google Ads

  • Osiągnąć wymagany próg wydatków na zarządzanych kontach

  • Osiągać dobre wyniki widoczne w stałym rozwoju i rosnącej liczbie klientów

DOŁĄCZ DO PROGRAMU GOOGLE PARTNERS