Skontaktuj się z Partnerem Google

Potrzebujesz pomocy w zarządzaniu reklamami online? Nawiąż współpracę z profesjonalistami z branży internetowej, agencjami, marketerami oraz specjalistami, którzy zostali przeszkoleni przez Google i zdobyli odpowiedni certyfikat.

Znajdź Partnera

Jesteś profesjonalistą z branży internetowej lub pracownikiem agencji? Dołącz do programu Google Partners.

Dowiedz się, jak to zrobić

Znajdź agencję ze statusem Partnera Google

Status Partnera Google świadczy o tym, że dany Partner zdał egzaminy i uzyskał certyfikaty z zakresu określonych usług AdWords oraz ma o nich najbardziej aktualną wiedzę.

Uzyskaj potrzebną pomoc

Partnerzy Google są ekspertami w zakresie co najmniej jednej z tych usług AdWords:

  • Reklama w sieci wyszukiwania

    Partnerzy pomogą stworzyć oraz zoptymalizować reklamy, które wyświetlają się w wyszukiwarce Google. Mogą również udzielić Ci porad w zakresie strategii słów kluczowych oraz planowania budżetu.
  • Reklamie mobilnej

    Partnerzy, którzy mają certyfikat z reklamy mobilnej, pomogą Ci dotrzeć do potencjalnych klientów na urządzeniach mobilnych za pomocą reklam tekstowych, graficznych, wideo oraz HTML5.
  • Reklama wideo

    Potrzebujesz pomocy przy wdrażaniu i optymalizacji kampanii wideo w YouTube? Ci Partnerzy mogą w tym pomóc.
  • Reklama w sieci reklamowej

    Partnerzy pomogą Ci w tworzeniu atrakcyjnych reklam, które będą wyświetlać się w ponad dwóch milionach witryn oraz 650 tysiącach aplikacji.
  • Reklama w Zakupach Google*

    Certyfikowani Partnerzy pomogą Ci reklamować produkty w wyszukiwarce Google, skonfigurować asortyment w Merchant Center i stworzyć kampanie produktowe Google.
    * Egzamin z reklamy w Zakupach Google nie jest dostępny w niektórych językach. Sprawdź dostępne języki w Centrum pomocy.
 
 
 

Znajdź odpowiedniego Partnera

Wyszukuj według kryteriów, takich jak specjalizacja, lokalizacja i budżet, aby znaleźć certyfikowanych Partnerów z całego świata specjalizujących się w danej branży.

Znajdź Partnera

Google nie odpowiada za skuteczność ani jakość usług świadczonych przez firmy z Wyszukiwarki Partnerów Google. Nie pobiera też opłat za umieszczenie firmy w tym katalogu ani za wyświetlanie firmy na lepszej pozycji.