Merchant Center
Google Merchant Center pomoże Ci przesyłać informacje o Twoim sklepie i produktach do Google oraz udostępniać je kupującym korzystającym z Google. Dzięki temu wszystkie dane o Twoich sklepach i produktach są dostępne dla klientów szukających informacji w usługach Google. W Europejskim Obszarze Gospodarczym i w Szwajcarii z Merchant Center można korzystać w połączeniu z dowolną usługą porównywania cen (CSS). Listę partnerów CSS możesz znaleźć tutaj.
RozpocznijCo możesz zrobić dzięki Merchant Center
Przesyłanie dokładnych informacji o produktach
Nie pozwól, by Twoi klienci korzystali z nieaktualnych informacji. Dzięki Merchant Center masz pewność, że potencjalni klienci korzystający z Google zawsze widzą poprawne informacje o Twoich produktach, takie jak cena i dostępność.
Docieranie do klientów w całym ekosystemie Google
Merchant Center zapewnia więcej możliwości zakupowych niż same reklamy. Prezentuj swoje produkty kupującym w kanałach płatnych i bezpłatnych, wyświetlając informacje o produktach w przestrzeni Google,
Uzyskiwanie większej liczby statystyk
Korzystaj z pełnych raportów, które pozwolą Ci ocenić, jak radzisz sobie w programach powiązanych z Merchant Center. Znajdziesz w nich przydatne statystyki dotyczące cen, promocji i innych możliwości wspierających Twoją strategię biznesową.
Jeszcze więcej korzyści, które wspomogą Twój rozwój
Sprzedawanie swoich produktów globalnie
Reklamy produktowe są teraz dostępne w ponad 90 krajach, dzięki czemu możesz sprzedawać swoje produkty globalnie. Skonfiguruj pliki danych dla wielu krajów w Merchant Center, aby Twój asortyment mogli przeglądać potencjalni kupujący z całego świata.
Wyróżnianie promocji
40% kupujących z całego świata twierdzi, że korzysta z Google, by znajdować najlepsze okazje. Skorzystaj z Merchant Center, by skonfigurować promocje w ramach swoich reklam produktowych. Przygotuj promocję w całej witrynie, która będzie obejmować wszystkie produkty na Twojej stronie. Możesz też ograniczyć promocję do wybranych produktów.
Poprawienie wyników dzięki wykorzystaniu niestandardowych możliwości
Merchant Center nie tylko pozwala Ci uporządkować dane dotyczące Twojej działalności i sprzedawanych przez Ciebie produktów, ale też umożliwia uzyskanie lepszych rezultatów. Na stronie Możliwości w Merchant Center znajdziesz wskazówki, jak ulepszyć dane dotyczące produktów lub kampanie, by zdobywać więcej kliknięć.
-
Historia sukcesu
Niemiecki sprzedawca dm-drogerie markt odnotował 33-procentowy wzrost przychodów
Najważniejsze statystyki
79%– zwiększenie widoczności
33%– wzrost przychodów
-
Historia sukcesu
IKEA podwaja liczbę wizyt w sklepie i zwiększa sprzedaż dzięki Merchant Center
Najważniejsze statystyki
232%wzrost liczby wizyt w sklepie stacjonarnym
2xwiększa sprzedaż
-
Historia sukcesu
Czołowa turecka firma z branży e-commerce oszczędza czas i zwiększa liczbę konwersji dzięki regułom pliku danych
Najważniejsze statystyki
1,5–2xwyższy zwrot z nakładów na reklamę
8%–15%wzrost współczynników konwersji