COVID-19: Wskazówki, które pomogą Twojej firmie poradzić sobie w w czasie utrudnionego funkcjonowania biznesu

Merchant Center

Google Merchant Center pomoże Ci przesyłać informacje o Twoim sklepie i produktach do Google oraz udostępniać je kupującym korzystającym z Google. Dzięki temu wszystkie dane o Twoich sklepach i produktach są dostępne dla klientów szukających informacji w usługach Google. W Europejskim Obszarze Gospodarczym i w Szwajcarii z Merchant Center można korzystać w połączeniu z dowolną usługą porównywania cen (CSS). Listę partnerów CSS możesz znaleźć tutaj.

Rozpocznij

Co możesz zrobić dzięki Merchant Center

Przesyłanie dokładnych informacji o produktach

Nie pozwól, by Twoi klienci korzystali z nieaktualnych informacji. Dzięki Merchant Center masz pewność, że potencjalni klienci korzystający z Google zawsze widzą poprawne informacje o Twoich produktach, takie jak cena i dostępność.

Docieranie do klientów w całym ekosystemie Google

Merchant Center zapewnia więcej możliwości zakupowych niż same reklamy. Prezentuj swoje produkty kupującym w kanałach płatnych i bezpłatnych, wyświetlając informacje o produktach w przestrzeni Google,

Uzyskiwanie większej liczby statystyk

Korzystaj z pełnych raportów, które pozwolą Ci ocenić, jak radzisz sobie w programach powiązanych z Merchant Center. Znajdziesz w nich przydatne statystyki dotyczące cen, promocji i innych możliwości wspierających Twoją strategię biznesową.

Jeszcze więcej korzyści, które wspomogą Twój rozwój

Sprzedawanie swoich produktów globalnie

Reklamy produktowe są teraz dostępne w ponad 90 krajach, dzięki czemu możesz sprzedawać swoje produkty globalnie. Skonfiguruj pliki danych dla wielu krajów w Merchant Center, aby Twój asortyment mogli przeglądać potencjalni kupujący z całego świata.

Wyróżnianie promocji

40% kupujących z całego świata twierdzi, że korzysta z Google, by znajdować najlepsze okazje. Skorzystaj z Merchant Center, by skonfigurować promocje w ramach swoich reklam produktowych. Przygotuj promocję w całej witrynie, która będzie obejmować wszystkie produkty na Twojej stronie. Możesz też ograniczyć promocję do wybranych produktów.

Poprawienie wyników dzięki wykorzystaniu niestandardowych możliwości

Merchant Center nie tylko pozwala Ci uporządkować dane dotyczące Twojej działalności i sprzedawanych przez Ciebie produktów, ale też umożliwia uzyskanie lepszych rezultatów. Na stronie Możliwości w Merchant Center znajdziesz wskazówki, jak ulepszyć dane dotyczące produktów lub kampanie, by zdobywać więcej kliknięć.

Jak skonfigurować konto Merchant Center

Rozpocznij
Women conversing about Smart Shopping campaigns

Najczęstsze pytania