Wyróżnij swoje usługi
Zaprezentuj swoje usługi, aby klienci od razu wiedzieli, w czym się specjalizujesz. Możesz pokazać zdjęcia wykonanych prac czy usług, a także przedstawić osoby, które tworzą Twoją firmę.
Wyróżnij się dzięki informacjom o firmie
Poinformuj klientów, jak długo działasz w branży. Wyróżnij się, gdy klienci szukają w Google usług, które oferujesz.
Szybko dostarczaj wyceny
Odbieraj i odpowiadaj na prośby o wycenę, zapewniając klientom porównującym usługi potrzebne informacje w odpowiednim momencie.
Więcej informacjiUproszczone rezerwacje
Zapewnij klientom możliwość rezerwowania usług realizowanych osobiście lub online bezpośrednio w profilu.
Komunikuj się bezpośrednio z klientami
Uzyskaj cenne informacje zwrotne i odpowiadaj na pytania zadawane w opiniach publicznych. Możesz też wchodzić w interakcje z klientami przy użyciu czatu w profilu firmy.
Odpowiedzi na Twoje pytania
Moja firma nie ma lokalizacji fizycznej. Czy mogę mieć Profil Firmy?
Tak, możesz mieć profil, jeśli Twoja firma nie ma adresu, o ile kontaktujesz się osobiście ze swoimi klientami. Możesz mieć profil, jeśli prowadzisz firmę hybrydową, która obsługuje klientów pod adresem firmy oraz odwiedza klientów i bezpośrednio dostarcza im produkty lub usługi. Możesz też mieć profil, jeśli prowadzisz firmę działającą na określonym obszarze, która odwiedza klientów lub bezpośrednio dostarcza im produkty bądź usługi, ale nie obsługuje klientów pod adresem firmy (np. usługi hydrauliczne lub sprzątanie).
Dowiedz się więcej o zgłaszaniu praw i weryfikowaniu Profilu Firmy działającej na określonym obszarzeMam lokalizację fizyczną, ale oferuję również usługi online. Jak mogę pokazać to w profilu?
Możesz pokazać, że oferujesz usługi świadczone osobiście i online, dodając atrybuty w profilu swojej firmy.
Więcej informacji o prezentowaniu usług onlineCzy w Profilu Firmy mogę odpowiadać na opinie klientów?
Tak, możesz odpowiadać na opinie po zalogowaniu się na konto. Gdy dodasz odpowiedź, pojawi się ona bezpośrednio pod opinią klienta w wyszukiwarce i Mapach Google. Będzie oznaczona etykietą „Odpowiedź właściciela”.
Więcej informacji o odpowiadaniu na opinie