Pokaż zdjęcia produktów
Pokaż zdjęcia najnowszych produktów i sklepu, aby wyróżnić się w oczach klientów, którzy znajdą Twój profil.
Zaproponuj nowe sposoby robienia zakupów
Wskaż, że oferujesz opcje takie jak odbiór na zewnątrz lub dostawa.
Rozmawiaj z klientami
Powitaj serdecznie osoby, które znajdą Cię w internecie, wpisami o rabatach, nowych produktach, nadchodzących wydarzeniach i innych – dzięki temu kupujący częściej będą chcieli wybrać Twoją firmę. Pozwól klientom komunikować się z Tobą za pomocą czatu i dzielić się opiniami.
Odpowiedzi na Twoje pytania
Czy na profilu mogę ustawić godziny świadczenia określonych usług?
Tak. Jeśli Twoja firma oferuje poszczególne usługi o różnych porach (np. godziny dla seniorów, dostawy i zamówienia na wynos), możesz skonfigurować opcję „Więcej godzin” zamiast opcji „Niestandardowe godziny otwarcia”.
Więcej informacji o korzystaniu z opcji „Więcej godzin”Jak mogę dodawać i edytować atrybuty firmy, aby pokazać oferowane usługi, takie jak dostawa i odbiór?
Użyj atrybutów, które poinformują klientów o oferowanych przez Ciebie usługach, takich jak „Na miejscu” lub „Odbiór na zewnątrz”. Możesz też wskazać, jakie środki bezpieczeństwa stosuje Twoja firma, używając opcji takich jak „Wymagana maseczka”, „Kontrolowana jest temperatura ciała pracowników” lub „Dezynfekcja powierzchni po każdej wizycie”. Dowiedz się więcej o dodawaniu lub edytowaniu atrybutów firmy.
Więcej informacji o edytowaniu atrybutów