Zwiększanie współpracy i produktywności przy użyciu Dysku Google

Obejrzyj film, aby dowiedzieć się, jak Dysk przyspiesza pracę w zespole

Ikona

Zawiera aplikacje internetowe do współpracy

Dokumenty

Współpracuj nad dokumentami z innymi członkami zespołu lub osobami spoza firmy, korzystając z tego samego źródła treści. Dyskusje o zawartości dokumentów możesz prowadzić przy użyciu komentarzy i działań.

Arkusze

Ułatw wszystkim podejmowanie decyzji na podstawie danych. Analizuj, wizualizuj i udostępniaj dane za pomocą arkuszy kalkulacyjnych, aby podejmować świadome decyzje jako zespół.

Prezentacje

Przedstawiaj wyniki pracy za pomocą dopracowanych prezentacji. Używaj szablonów i sugestii do łatwego tworzenia i edytowania prezentacji w ramach zespołu pracującego wspólnie nad najnowszą wersją.

Baner
Ikona

Integracja z istniejącymi narzędziami

Microsoft Office

Współpracuj z zespołem nad plikami pakietu Microsoft Office bez konieczności konwertowania ich do innego formatu. Dzięki aktualizowanym w czasie rzeczywistym informacjom o obecności w plikach pakietu Office różni członkowie zespołu mogą jednocześnie pracować nad tym samym plikiem bez martwienia się o dostępność najnowszej wersji.

Inne narzędzia

Dysk obsługuje też integrację z różnymi dodatkowymi narzędziami i aplikacjami, których może używać Twój zespół, takimi jak Adobe, Atlassian, Docusign, Salesforce, Slack itd.

Ponad 100 typów plików

Oprócz plików Dokumentów, Arkuszy, Prezentacji i pakietu Microsoft Office Dysk obsługuje też ponad 100 typów plików, takich jak PDF, CAD, obrazy czy filmy.

Baner
Ikona

Technologia sztucznej inteligencji i wyszukiwania Google

Wyszukiwarka Google

Dysk korzysta z tej samej zaawansowanej i dokładnej technologii wyszukiwania, której używasz każdego dnia, dzięki czemu Twój zespół może szybko i precyzyjnie znajdować odpowiednie treści.

Priorytet

Priorytet korzysta z technologii sztucznej inteligencji do przewidywania wyszukiwanych przez Ciebie treści i wyświetlania informacji, które są w danej chwili najodpowiedniejsze. Dzięki temu Ty i pozostali członkowie Twojego zespołu możecie wyszukiwać pliki nawet o połowę szybciej.

Przeglądaj

Funkcja przeglądania przyspiesza tworzenie treści i daje więcej możliwości, dzięki czemu członkowie zespołu mogą zadawać naturalne pytania o dane oraz łatwo znajdować i dodawać sugerowane treści do plików.

Baner

Dodatkowe funkcje

Ikona

Transmisja plików z Dysku

Przesyłaj strumieniowo pliki zapisane na Dysku bezpośrednio z chmury na komputer Mac lub PC, aby zmniejszyć użycie miejsca na dysku i przepustowości sieci. Wszystkie zmiany wprowadzane przez Ciebie lub Twoich współpracowników są automatycznie aktualizowane i synchronizowane, więc zawsze masz dostęp do najnowszej wersji.

Ikona

Dyski współdzielone

Wspólne miejsca, w których zespoły mogą łatwo przechowywać, wyszukiwać i otwierać swoje treści. Pliki zapisane na dysku współdzielonym należą do zespołu, a nie do poszczególnych użytkowników. Dzięki temu członkowie zespołu zawsze mają dostęp do plików, których potrzebują do pracy.

Ikona

Zapobieganie utracie danych (DLP)

Uniemożliwiaj członkom zespołu udostępnianie poufnych treści osobom, które do niego nie należą. Dysk może skanować pliki w poszukiwaniu poufnych informacji i w przypadku ich znalezienia blokować osobom spoza organizacji dostęp do pliku.

Ikona

Dostęp offline

Jeśli nie masz dostępu do internetu, wciąż możesz tworzyć, wyświetlać i edytować pliki w Dokumentach, Arkuszach oraz Prezentacjach. Wszystkie zmiany, które wprowadzisz w trybie offline, zostaną automatycznie zsynchronizowane, gdy tylko ponownie połączysz się z internetem.

Ikona Ikona

Zaczynamy

Ikona

Użytkownicy indywidualni

Przechowuj, udostępniaj i otwieraj swoje pliki oraz foldery na dowolnym urządzeniu mobilnym, tablecie lub komputerze. Pierwsze 15 GB miejsca na dane jest bezpłatne.

Ikona

Zespoły

Usprawnij pracę zespołu dzięki bezpiecznej platformie do współpracy w chmurze, która ułatwia udostępnianie, przechowywanie i otwieranie plików.

Ikona

Dla firm

Chroń dane firmy za pomocą funkcji Zapobiegania utracie danych, Vault na potrzeby archiwizacji i pozyskiwania danych elektronicznych oraz Centrum bezpieczeństwa.

Zasoby