Korzystaj w pełni z potencjału raportów

Zebraliśmy informacje, które naszym zdaniem mogą być najbardziej przydatne. Poświęć chwilę na konfigurację konta i użyj naszych list kontrolnych, by jak najpełniej korzystać z potencjału usługi Google Analytics. W naszym centrum pomocy znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania oraz porady dotyczące sposobu konfigurowania kodu śledzenia.

Pierwsze kroki

Zainstaluj kod śledzenia: po zainstalowaniu kodu śledzenia dane w raportach staną się widoczne w ciągu 24 godzin.


Wyznaczenie celów: określ, co chcesz śledzić, np. kluczowe działania, współczynniki konwersji dla reklam, projekty marketingowe, transakcje e-commerce itp. Wyznacz cele, by mierzyć swoją skuteczność.


Praca z danymi w raportach: analizuj dane i naucz się odczytywać podstawowe raporty.

Maksymalizacja wartości reklam internetowych i transakcji e-commerce

Powiązanie z AdWords: monitoruj swoje przychody z AdWords, liczbę konwersji i zwrot z inwestycji. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w tym krótkim filmie.


Połącz z AdSense Masz konto AdSense, aby zarabiać na swojej stronie? Połącz konta AdSense i Analytics, aby lepiej poznać skuteczność swojego konta AdSense. Dowiedz się, które strony i linki generują najwięcej zysku, i zoptymalizuj wydajność swojej strony, używając raportów AdSense.


Optymalizacja słów kluczowych: obejrzyj nagrania wideo, aby dowiedzieć się, jak najskuteczniej wykorzystać inwestycję w reklamę.


Tagowanie kampanii: śledź konwersje z reklam banerowych, marketingu e-mailowego i innych działań reklamowych.


Śledzenie e-commerce: powiąż skuteczność e-commerce ze słowami kluczowymi i kampaniami marketingowymi, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat ROI itd.

Funkcje zaawansowane – omówienie

Zaawansowana segmentacja: twórz niestandardowe segmenty i korzystaj z nich do wyodrębniania i analizy określonych wycinków ruchu w witrynie.


Raporty niestandardowe: interfejs typu „przeciągnij i upuść” pozwala tworzyć raporty z własnymi danymi i wymiarami.


Śledzenie obiektów Flash: uproszczone śledzenie treści Adobe Flash, Flex i AS3.


Tworzenie niestandardowych raportów e-mail: możesz regularnie wysyłać zaplanowane raporty do wskazanych osób w swojej firmie.