Jak uzyskać status Rekomendowanego fotografa

Reputacja ma dla fotografów i agencji fotograficznych ogromne znaczenie. Dzięki plakietce Rekomendowani i obecności na liście specjalistów Street View wyróżnisz swoją firmę i uzyskasz kontakty do nowych klientów. Gdy opublikujesz pięćdziesiąt zdjęć sferycznych, otrzymasz od nas specjalne zaproszenie przez aplikację Street View, w którym zaproponujemy Ci dołączenie do programu Lokalni przewodnicy i promowanie Twoich usług jako rekomendowanego specjalisty.

Plakietka Rekomendowani Street View

Najlepsi współtwórcy otrzymują od nas specjalne wyróżnienie. Gdy opublikujesz pięćdziesiąt zatwierdzonych zdjęć sferycznych, uzyskasz:

  • cyfrową plakietkę, która wyróżni opublikowane przez Ciebie zdjęcia oraz Twój profil w aplikacji Street View
  • dostęp do zasobów dla rekomendowanych marek oraz prawo do promowania się jako rekomendowany fotograf/rekomendowana agencja
  • lepszą widoczność dzięki umieszczeniu Twojej firmy na naszej liście specjalistów
  • potencjalnych klientów, ponieważ lokalne firmy mogą zamawiać u Ciebie sesję zdjęciową

Jak uzyskać status Rekomendowanego fotografa

Wszystkie zatwierdzone zdjęcia sferyczne muszą spełniać następujące wymogi dotyczące jakości, łączenia oraz odpowiedniości. Pełne wymogi znajdziesz w Zasadach Map Google dotyczących akceptacji zdjęć i Polityce prywatności.

Jakość zdjęć

  • 14 Mpix lub większe (5300 x 2650 pikseli)
  • Format obrazu 2:1
  • Brak luk w obrazie wzdłuż horyzontu
  • Brak wyraźnych błędów na łączeniach
  • Odpowiednia szczegółowość jasnych/ciemnych obszarów
  • Ostrość: ostre zdjęcia, bez rozmycia spowodowanego ruchem
  • Brak efektów rozpraszających i filtrów

Łączenie

  • Wszystkie połączone zdjęcia sferyczne muszą mieć wyraźnie zachowaną linię wzroku
  • Zalecamy, by robić zdjęcia co metr w pomieszczeniu i co trzy metry na zewnątrz
  • Aby zwiększyć szanse na połączenie z treścią Street View, uwzględnij zdjęcia ulicy

Odpowiedniość

  • Zgoda na pokazywanie osób i miejsc
  • Dokładne umiejscowienie geograficzne
  • Brak przestrzeni wygenerowanych komputerowo
  • Brak informacji o autorze poza obszarem nadiru
  • Brak treści propagujących nienawiść lub niezgodnych z prawem
  • Uczestnicy programu muszą przestrzegać Wskazówek dotyczących sprzedaży i promowania marki