Historie sukcesu

Kampanie produktowe umożliwiają wielu sprzedawcom dotarcie do kupujących, którzy poszukują oferowanych przez nich produktów. Tutaj poznasz niektórych z tych sprzedawców.

Paper Culture

Paper Culture to firma z ofertą online dla miłośników papierowego designu. Dzięki reklamom wizualnym w Zakupach Google firma ta zaprezentowała przykłady atrakcyjnego wzornictwa, pozyskując w ten sposób nowych klientów.

Public Bikes

Public Bikes to firma z siedzibą w San Francisco. Jej klientami są rowerzyści. Dzięki kampaniom w Zakupach Google firma zyskała jeszcze więcej klientów, ponieważ mogła zaprezentować swoją ofertę na większą skalę.

Swarovski

Firma Swarovski postawiła na prezentację oferty podczas codziennych czynności, gdy użytkownicy szukali odpowiednich dodatków do ubioru. Dzięki szerokiej ofercie reklamowej na urządzenia mobilne firma Swarovski zwiększyła sprzedaż online o 50% rok do roku, a sprzedaż na urządzeniach mobilnych wzrosła o ponad 150%.

Petit Bateau

Dzięki wykorzystaniu Google Analytics oraz danych dotyczących zakupów w sklepie firma Petit Bateau zoptymalizowała swoje działania w zakresie marketingu internetowego – zwrot z nakładów na reklamę okazał się sześciokrotnie wyższy.

SportScheck

Firma SportScheck chciała zwiększyć liczbę wizyt w sklepach stacjonarnych, więc wykorzystała reklamy lokalnego asortymentu produktów, aby wyświetlać swoją ofertę osobom wyszukującym informacje na urządzeniach mobilnych. Po uruchomieniu kampanii z tymi reklamami marka odnotowała wzrost liczby wizyt w sklepie oraz wzrost przychodów ze sprzedaży offline.

Więcej rozwiązań, dzięki którym rozwiniesz swój sklep

Zobacz wszystkie rozwiązania