Docieraj do kupujących na całym świecie

Znajdź kupujących niezależnie od tego, czy robią zakupy w Twojej okolicy, czy w zupełnie innej części świata.

Dostępność według kraju

Możesz dotrzeć do kupujących w 30+ krajach

Wyświetlaj reklamy produktowe wszędzie tam, gdzie sprzedajesz swoje produkty. Kampanie produktowe dostępne są w Australii, Austrii, Belgii, Brazylii, Czechach, Danii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Indiach, Irlandii, Japonii, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Nowej Zelandii, Polsce, Republice Południowej Afryki, Rosji, Singapurze, Stanach Zjednoczonych, Szwajcarii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Turcji i we Włoszech. Przeprowadzamy też testy beta reklam produktowych w kilku innych krajach.

Więcej informacji

Przeliczanie walut

Łatwo przeliczaj waluty

Funkcja przeliczania walut umożliwia konwersję waluty, której używasz w danych produktów, na walutę odpowiedniego kraju docelowego. Jest ona szczególnie przydatna, jeśli sprzedajesz i wysyłasz produkty do różnych krajów, ale nie masz w swojej witrynie osobnych stron produktu dla każdej waluty. Wystarczy, że włączysz funkcję przeliczania walut, prześlesz produkty wraz z cenami używanymi w witrynie dla kraju, w którym Twoje reklamy mają być widoczne, a Google automatycznie wyświetli ceny produktów w walucie lokalnej tamtego kraju.

Więcej informacji

Koszty dostawy

Jasno określ koszt dostawy

Dzięki reklamom produktowym Google możesz łatwo określić dokładny koszt dostawy – niezależnie od tego, gdzie Twoi klienci robią zakupy. Koszt dostawy możesz skonfigurować w Merchant Center lub przesłać go wraz z danymi produktów. Badania dowodzą, że nieoczekiwany koszt dostawy to główna przyczyna rezygnacji z zakupu. Warto więc przesłać koszty dostawy wszystkich produktów dla wszystkich regionów, w których sprzedajesz produkty.

Więcej informacji

Jak skonfigurować wyświetlanie swojej oferty

Pierwsze kroki