Hoffmann Murtaugh

Budowanie wiarygodności i rozwijanie firmy dzięki programowi Google Partners

baner powitalny studium przypadku

Informacje ogólne

Hoffmann Murtaugh to jedna z najszybciej rozwijających się zintegrowanych agencji marketingowych w Pittsburgu. Została założona w 2004 r. przez Sheę Murtaugh i obecnie świadczy kompleksowe usługi w zakresie planowania oraz kupowania mediów. Oddziały agencji znajdują się także w Harrisburgu, Cleveland i Rochester. Klientami naszej agencji są lokalne, regionalne oraz międzynarodowe firmy z branży edukacyjnej, medycznej, HR czy finansowej. Pracujemy zarówno na miejscu, jak i zdalnie, dlatego jesteśmy na bieżąco z rozwojem technologicznym. Mamy wykwalifikowaną kadrę, nowoczesne narzędzia oraz doświadczenie niezbędne do tego, aby osiągnąć sukces w konkurencyjnej branży mediów.

Ikona cudzysłowu

„Klienci wiedzą już, aby szukać logo Partnera Google. Bez niego nasza firma nie byłaby tu, gdzie jest teraz”.

Jeff Louis

Starszy menedżer ds. marketingu w wyszukiwarkach, Hoffmann Murtaugh

Nasze doświadczenia związane z Google Partners

Obraz studium przypadku

Jak w przypadku każdej umiejętności, którą chcesz opanować, warto mieć partnerów, którzy znają się na rzeczy. Aby osiągnąć ekspercki poziom w branży reklamy internetowej, nawiązaliśmy współpracę z Google. To był strzał w dziesiątkę. Firma Hoffmann Murtaugh zarządza kampaniami Google Ads klientów od 2012 roku, a status Partnera uzyskała w 2014 r.

Marketing w wyszukiwarkach stał się dużo bardziej rozbudowany i zróżnicowany niż 5–10 lat temu. Dlatego tak przydatne jest to, że dzięki programowi Google Partners zyskaliśmy zasoby i wiedzę niezbędne do przystosowania się do tego zmieniającego się środowiska. W ten sposób możemy pomagać klientom osiągać sukces. Udostępniamy statystyki dostarczane przez Google, aby pomóc klientom lepiej zrozumieć rynek, konkurencję, trendy oraz zmiany w branży.

Systemy uczące się i narzędzia do automatyzacji opracowane przez Google pomagają nam stosować rekomendacje w kampaniach. Utrzymanie dobrego wyniku optymalizacji zapewnia optymalny poziom działania kampanii, a także pomaga nam w znalezieniu obszarów do poprawy (kliknięcia, konwersje, słowa kluczowe lub inne strategie, o których nie pomyśleliśmy).

Klienci wiedzą już, aby szukać logo Partnera Google. Bez niego nasza firma nie byłaby tu, gdzie jest teraz. Uzyskanie certyfikatów Google Ads zwiększa wiarygodność naszej agencji i daje zarówno nowym, jak i aktualnym klientom gwarancję, że odpowiednio poprowadzimy ich kampanie. Program szkoleniowy w Skillshop sprawia, że nasz zespół ma aktualną wiedzę oraz certyfikaty ze wszystkich usług Google Ads.

Nasza agencja cały czas się rozwija, dlatego stale inwestujemy w menedżerów kampanii Google Ads, aby pomagać klientom w osiąganiu sukcesu. Naszym zdaniem status Partnera Google pozwala wyróżnić się na tle konkurencji i powinna mieć go każda agencja marketingowa, która prowadzi kampanie Google Ads.

Wartość współpracy

Obraz punktu 1

Bycie Partnerem Google dodaje nam wiarygodności, a także zapewnia dostęp do zasobów i wiedzy

Obraz punktu 2

Wynik optymalizacji pomaga znajdować nowe strategie dotyczące kampanii

Obraz punktu 3

Certyfikaty Google Ads potwierdzają nasze umiejętności oraz zdolności w zakresie obsługi kampanii naszych klientów

Dołącz do programu Google Partners już dziś

Rozwijaj swoje umiejętności związane z Google Ads i pomagaj swojej firmie się wyróżnić, a klientom osiągać dobre wyniki.

Dołącz do Google Partners

Zarejestruj się za pomocą konta menedżera Google Ads swojej firmy.