Partner Premium

First Page

Jak program Google Partners pomógł agencji First Page zostać liderem w branży marketingu internetowego

Baner powitalny First Page

Informacje ogólne

Siedziba firmy First Page znajduje się w Melbourne w Australii. First Page to zintegrowana agencja zajmująca się marketingiem internetowym, która ma oddziały w Hongkongu, Singapurze, Australii, Tajlandii, Malezji, Dubaju, Panamie i Brazylii. Początkowo firma skupiała się na usługach SEO, jednak teraz rozszerzyła działalność o marketing w mediach społecznościowych, budowanie marki oraz zarządzanie ryzykiem. Obsługujemy ponad 2 tys. klientów na poziomie lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Od momentu powstania agencji w 2013 r. udało nam się zdobyć popularność poprzez oferowanie usług związanych z rozwiązaniami Google, co doprowadziło nas w 2019 r. do uzyskania statusu Partnera Premium.

Ikona cudzysłowu

„Status Partnera Premium od razu wzbudza zaufanie i pozwala nam skupić się na szczegółach oraz wynikach kampanii. Prezentujemy klientom rozwiązania, które mogą bez zastrzeżeń zaakceptować, ponieważ wiedzą, że mają wsparcie zarówno nasze, jak i Google w osiąganiu sukcesu”.

Lars Maehler

Dyrektor generalny, First Page

Nasze doświadczenia związane z Google Partners

Obraz studium przypadku

Status Partnera Premium pomaga nam rozwijać i ulepszać nasze podstawowe usługi, dzięki czemu możemy lepiej obsługiwać aktualnych klientów oraz przyciągać nowych. Zasoby dostępne w ramach programu Google Partners pomogły nam zdobyć zaufanie naszych klientów oraz zacieśnić współpracę.

Choć marketing internetowy jest dziedziną o bardzo praktycznych zastosowaniach, wymaga rozległych badań. Google oferuje niezbędną pomoc w zakresie poznawania najnowszych praktyk reklamowych. Jako uczestnicy programu Google Partners otrzymaliśmy pomoc, której potrzebowaliśmy, aby wyprzedzić konkurencję.

Na przykład ciągłe aktualizacje i wdrożenia nowych rozwiązań okazały się kluczowe w utrzymaniu statusu lidera, udoskonalaniu umiejętności marketingowych oraz rozwoju działalności. Dzięki tym zasobom możemy świadczyć zróżnicowane usługi, które pomagają klientom skutecznie korzystać ze wszystkich kanałów marketingowych i osiągać cele biznesowe.

Co więcej, bezpośrednie wsparcie zespołu Google niezwykle pomogło nam w rozwijaniu umiejętności. Po dołączeniu do programu Partners zyskaliśmy możliwość uczestniczenia w sesjach szkoleniowych, podczas których zdobyliśmy wiedzę, która pomaga nam jak najlepiej obsługiwać naszych klientów.

Bycie uczestnikiem programu Google Partners pozwoliło nam też ugruntować naszą reputację jako ekspertów ds. marketingu internetowego oraz zyskać zaufanie klientów. Nie jest to tylko czynnik wspierający pozyskiwanie nowych klientów. To niezbędna kwestia, jeżeli chodzi o utrzymanie relacji z klientami i rozwijanie ich kont.

Klienci bardzo cenią sobie współpracę z nami ze względu na nasz status Partnera Premium. Doceniają oni fakt, że taki Partner może świadczyć bardziej rozbudowane i lepszej jakości usługi na zdecydowanie większą skalę. Dlatego powierzają nam prowadzenie swoich kampanii. Często możemy zaobserwować, że status Partnera Premium jest niezwykle ważnym czynnikiem podczas wybierania agencji marketingowej.

Jesteśmy dumni ze współpracy z Google. Chętnie dalej będziemy rozwijać naszą działalność i pomagać klientom w osiąganiu sukcesu dzięki programowi Google Partners.

Wartość współpracy

Ikona punktu 1

Program Google Partners pomógł nam w pozyskiwaniu i utrzymaniu klientów przy jednoczesnym utrzymaniu statusu lidera

Ikona punktu 2

Status Partnera Premium pomaga nam w budowaniu zaufania i podkreśla naszą wiarygodność

Ikona punktu 3

Dzięki umiejętnościom zdobytym podczas szkoleń Google możemy lepiej obsługiwać kampanie naszych klientów

Dołącz do programu Google Partners już dziś

Rozwijaj swoje umiejętności związane z Google Ads i pomagaj swojej firmie się wyróżnić, a klientom osiągać dobre wyniki.

Dołącz do Google Partners

Zarejestruj się za pomocą konta menedżera Google Ads swojej firmy.