Partner Premium

EPA Digital

Zapewnianie klientom sukcesu i rozwoju dzięki szkoleniom oraz informacjom dostępnym w ramach programu Google Partners

Baner powitalny

Informacje ogólne

Agencja multimedialna EPA Digital skupia się zarówno na marketingu efektywnościowym, jak i budowaniu marki. Współpracujemy z ponad 25 klientami z różnych branż działającymi na obszarze Meksyku i Ameryki Środkowej, którzy obrali za cel sprzedaż online, zdobywanie potencjalnych klientów oraz budowanie świadomości marki. Nasza agencja została założona ponad 10 lat temu i od tego czasu polegamy na Google, aby zapewniać sukces naszym klientom, a w 2013 r. staliśmy się Partnerem Premium. Jesteśmy dumni, że cały czas należymy do grupy użytkowników wczesnej wersji rozwiązań Google w Meksyku.

Ikona cudzysłowu

Bycie Partnerem Premium to fundamentalny element sukcesu naszej agencji dzięki certyfikatom, wiedzy i informacjom strategicznym, jakie zapewnia program. Wiemy, że jako Partner Premium dostarczamy klientom najlepsze dane i rozwiązania.

José Ignacio González

Założyciel i menedżer główny, EPA Digital

Nasze doświadczenia związane z Google Partners

Obraz studium przypadku

W EPA Digital skupiamy się na optymalizacji skuteczności i budowania marki klientów za pomocą analityki i danych. Jednak nie robimy tego sami: wiemy, jak wartościowi mogą być solidni partnerzy, dlatego w 2013 r. chętnie skorzystaliśmy z możliwości zostania Partnerem Google, a potem Partnerem Premium. Zgodnie z tym, co mówi nasz założyciel i menedżer główny, José Ignacio González: „bycie Partnerem Premium było nieocenionym elementem w rozwoju naszej agencji i osiąganiu satysfakcjonujących wyników dla klientów”.

Optymalizacja skuteczności Google Ads leży u podstaw wszystkiego, co robimy, dlatego często wykorzystujemy wynik optymalizacji jako wewnętrzny wskaźnik sukcesu w agencji. Aby dbać o to, że stale doskonalimy się w tej kwestii, polegamy na certyfikatach w Skillshop, które pozwalają nam być na bieżąco, jeśli chodzi o sprawdzone metody działania. Jak wyjaśnia González: „nasz zespół ma ponad 75 certyfikatów, więc nasi klienci mogą mieć pewność, że staramy się zapewnić im jak najlepszą obecność w internecie”.

Dzięki pracownikom z odpowiednimi certyfikatami i wiedzą możemy optymalizować konta klientów za pomocą informacji uzyskanych w programie Google Partners, aby zwiększać pewność naszych działań oraz osiągać odpowiednie wyniki.

<p">Jak mówi González: „mówiąc ogólnie, bycie Partnerem Premium dało nam przewagę nad konkurencją, jeśli chodzi o nawiązywanie i pogłębianie relacji z klientami”. „Rozwój naszej agencji opiera się na jej zdolności do pozyskiwania i utrzymywania klientów, a status Partnera Premium niesamowicie w tym pomaga, bo pozwala nam zwiększać zaufanie klientów. Dzięki naszej wiedzy, statystykom i raportom o skuteczności konta klienci mają pewność, że możemy zoptymalizować ich działalność – i my też ją mamy”.

Wartość współpracy

Ikona punktu 1

Wynik optymalizacji to wskaźnik sukcesu związany z kontami klientów i ogólną skutecznością agencji

Ikona punktu 2

Certyfikaty z usług uzyskiwane w Skillshop pozwalają naszym pracownikom zdobywać umiejętności związane z innowacyjnymi rozwiązaniami, które przysłużą się naszym klientom

Ikona punktu 3

Wydarzenia specjalne Google Partners umożliwiają naszym pracownikom nawiązywanie kontaktów z innymi liderami branżowymi oraz pozwalają nam być na bieżąco z trendami i usługami

Dołącz do programu Google Partners już dziś

Rozwijaj swoje umiejętności związane z Google Ads i pomagaj swojej firmie się wyróżnić, a klientom osiągać dobre wyniki.

Dołącz do Google Partners

Zarejestruj się za pomocą konta menedżera Google Ads swojej firmy.