Partner Premium

ChannelAdvisor

Jak pomogliśmy klientom osiągnąć sukces dzięki zaawansowanym szkoleniom z usług w programie Google Partners

Baner powitalny

Informacje ogólne

Agencja ChannelAdvisor powstała w 2001 r., a jej celem było pomaganie markom i sprzedawcom w odnajdywaniu się w coraz bardziej złożonym świecie marketingu wielokanałowego i sprzedaży przez scentralizowaną platformę. Mamy biura na całym świecie i współpracujemy z tysiącami klientów, umożliwiając im łatwą integrację ich oferty oraz asortymentu w wielu kanałach. U podstaw naszej działalności leży skupienie się na oferowaniu markom i sprzedawcom większej kontroli za pomocą praktycznych statystyk, które zasilają ich strategie dotyczące rynku i marketingu internetowego – a przez to ułatwiają osiąganie celów związanych ze sprzedażą online.

Ikona cudzysłowu

Możliwość powoływania się na status Partnera Premium zapewnia nam większą wiarygodność. Potwierdza on, że mamy specjalistyczną wiedzę z usług Gogole Ads oraz dostęp do specjalnych szkoleń, pomocy i informacji. Mogą z tego skorzystać zarówno obecni klienci przy rozwijaniu marketingu internetowego, jak i potencjalni klienci.

John Adams

Rozwój biznesowy partnerów strategicznych, ChannelAdvisor

Nasze doświadczenia związane z Google Partners

Obraz studium przypadku

W agencji ChannelAdvisor pomagamy klientom optymalizować najlepsze kanały e-commerce, a oni polegają na naszej wiedzy specjalistycznej i zdolności przewidywania, aby odnajdywać się w stale zmieniającej się branży. Jesteśmy Partnerem Google Premium od wprowadzenia tego statusu w 2016 r., a korzyści z niego okazały się wartościowe we wszystkich aspektach naszej działalności – od danych i wiedzy o odbiorcach, po szkolenia i materiały edukacyjne.

ChannelAdvisor polega na zaawansowanych szkoleniach z usług dostępnych w Akademii Google Partners, aby być stale na bieżąco z trendami oraz statystykami i móc dzięki nim przewidywać zachowania konsumentów. To świetne zasoby ułatwiające nam zapewnienie klientom jak najlepszych rekomendacji. Webinary, spotkania i programy zawierające ważne informacje na aktualne tematy dają nam strategiczną przewagę ułatwiającą osiąganie największej skuteczności dla naszych klientów. Przed sezonem świątecznym w 2020 r. program i bezpłatny raport Retail on Air pomogły nam się przygotować na ten sezon, który przez pandemię COVID-19 stał się nieprzewidywalny. Jesteśmy w stanie zapewniać naszym klientom strategie na ten trudny czas oparte na najnowszych informacjach o handlu elektronicznym, danych o preferencjach konsumentów i trendach związanych z usługami odbioru osobistego w sklepie.

W 2019 r. zostaliśmy finalistami konkursu Premier Partner Awards w kategoriach związanych z jakością kampanii produktowych oraz rozwojem firmy online. To docenienie zakresu i jakości naszej pracy pozwoliło nam naprawdę się wyróżnić.

Biorąc pod uwagę zmienną naturę branży, pewność, że mamy dostęp do najlepszych w swojej klasie szkoleń i statystyk zapewnianych przez program Google Partners, to nie tylko świetna korzyść dla naszej agencji – to większy komfort działania.

Wartość współpracy

Ikona punktu 1

Akademia Google Partners zapewnia ChannelAdvisor najnowsze informacje o trendach branżowych i sprawdzonych metodach Google, abyśmy mogli maksymalizować potencjał kampanii naszych klientów

Ikona punktu 2

Certyfikaty z reklamy w różnych kanałąch, takich jak np. wyszukiwarka czy YouTube podkreślają nasze umiejętności

Ikona punktu 3

Wyróżnienie w postaci zostania finalistą konkursu Google Premier Partner Awards pomaga nam pokazać potencjalnym klientom, że jesteśmy liderem w branży

Dołącz do programu Google Partners już dziś

Rozwijaj swoje umiejętności związane z Google Ads i pomagaj swojej agencji się wyróżnić, a klientom osiągać dobre wyniki.

Dołącz do Google Partners

Zarejestruj się za pomocą konta menedżera Google Ads swojej firmy.