Współpraca przynosząca sukces

Po dołączeniu do programu Google Partners zyskasz dostęp do szkoleń, pomocy i materiałów, dzięki którym pomożesz klientom osiągnąć sukces, a także rozwiniesz swoją firmę i wyróżnisz ją na rynku.

Dołącz do Google Partners

Zarejestruj się, korzystając z konta menedżera Google Ads swojej firmy.

Zyskaj dostęp do korzyści dostosowanych do Twoich potrzeb

Szkolenia i statystyki

Szkolenia i statystyki

Poszerzaj swoją wiedzę na temat usług i bądź na bieżąco z trendami branżowymi.

Dostęp i pomoc

Dostęp i pomoc

Uzyskuj pomoc techniczną i dostęp do zasobów związanych z usługami, aby umożliwiać klientom osiąganie jeszcze większych sukcesów.

Uznanie i nagrody

Uznanie i nagrody

Zdobądź potwierdzenie posiadanej przez Ciebie specjalistycznej wiedzy i otrzymuj nagrody za swoje osiągnięcia.

Szkolenia i statystyki

Szkolenia i statystyki

Uczestnik

Partner

Partner Premium

Certyfikaty potwierdzające znajomość usług

Zdobądź wiedzę o usługach i uzyskaj certyfikaty na bezpłatnej platformie szkoleniowej Skillshop, na której uczysz się we własnym tempie.

Raporty ze statystykami dla Partnerów

Przewodnik i materiały dla uczestników programu Google Partners wysyłane są co kwartał za pośrednictwem newslettera. Przedstawiamy w nim przydatne narzędzia, materiały, informacje o nowościach w programie oraz wskazówki od liderów w branży.

Materiały dotyczące promowania różnorodności i integracji społecznej

Zyskaj dostęp do materiałów, które pomogą stworzyć bardziej przyjazne środowisko dla Twojego zespołu.

Zaawansowane szkolenia z usług

Poszerzaj swoją wiedzę o rozwiązaniach Google Ads dzięki szkoleniom w formie transmisji na żywo i nagraniom do obejrzenia na żądanie, dostępnym w programie Google Partners Academy.

Dostęp i pomoc

Dostęp i pomoc

Uczestnik

Partner

Partner Premium

Raporty skuteczności konta

Dzięki e-mailowi z cotygodniowym raportem skuteczności sprawdzisz, jak radzą sobie Twoje kampanie, i poznasz rekomendacje, które pozwolą Ci osiągać jeszcze lepsze wyniki.

Obsługa konta i pomoc techniczna

Znajdź odpowiedzi na swoje pytania w Centrum pomocy Google Ads lub skontaktuj się z pracownikiem zespołu pomocy telefonicznie, przez czat lub pocztę e-mail.

Wydarzenia dla kadry kierowniczej

Kadra kierownicza może brać udział w spotkaniach z liderami zespołów Google zajmujących się sprzedażą i usługami, aby korzystać z dostosowanego do swoich potrzeb coachingu biznesowego.

Uznanie i nagrody

Uznanie i nagrody

Uczestnik

Partner

Partner Premium

Konkursy i nagrody

Inspiruj i motywuj swoje zespoły do poszerzania wiedzy i osiągania kolejnych sukcesów dzięki kwartalnym wyzwaniom w ramach programu Google Partners Rewards.

Oferty promocyjne

Oferty promocyjne umożliwiają wspieranie budżetów reklamowych nowych klientów za pomocą darmowych środków, które są automatycznie stosowane na kwalifikujących się kontach.

Status Partnera Google

Status Partnera Google świadczy o tym, że masz najświeższe informacje dotyczące Google Ads, a także wyróżnia Cię na tle konkurencji.

Nagrody dla Partnerów Premium

Konkurs Premier Partner Awards organizowany jest co roku, aby docenić starania agencji w zakresie marketingu internetowego oraz pomocy klientom w osiąganiu sukcesu z Google Ads.

Poznaj 3 poziomy programu

Program Google Partners ma 3 poziomy uczestnictwa: uczestnik, Partner i Partner Premium. Na każdym z poziomów masz dostęp do kompleksowego zestawu korzyści i możliwości zacieśnienia współpracy z Google.

Uczestnik

Zyskaj dostęp do zróżnicowanych korzyści, dzięki którym będziesz dalej rozwijać swoje umiejętności w zakresie Google Ads oraz pomożesz klientom w osiąganiu sukcesów.

Jak dołączyć do programu

Zarejestruj się w programie Google Partners, korzystając z konta menedżera Google Ads swojej firmy.

Partner

Zacieśnij współpracę strategiczną z Google, zostając Partnerem i zdobywając status Partnera Google.

Jak zostać Partnerem

Zarejestruj się w programie i spełnij wymagania wobec Partnerów (pod względem skuteczności, wydatków i certyfikatów).

Partner Premium

Status Partnera Premium w każdym roku kalendarzowym jest zarezerwowany dla 3% firm uczestniczących w programie, które mają najlepsze wyniki. To najbardziej ekskluzywny poziom programu.

Jak zostać Partnerem Premium

Zarejestruj się w programie i spełnij wymagania wobec Partnerów (pod względem skuteczności, wydatków i certyfikatów). Znajdź się w gronie 3% najlepszych partnerów (program dostępny od lutego 2022 roku).

Dlaczego warto mieć status Partnera

Status Partnera Google pomoże Ci pokazać klientom, że masz wiedzę o Google Ads, a także wyróżni Cię na tle konkurencji.
Dlaczego warto mieć status Partnera
Dlaczego warto mieć status Partnera

Statusy Partnera i Partnera Premium ważne do lutego 2022 r.

Dlaczego warto mieć status Partnera

Od czerwca 2021 r. Partnerzy mogą uzyskać nowy status*.

* Nowy status Partnera Premium będzie dostępny od lutego 2022 r.

Dołącz do programu Google Partners już dziś

Rozwijaj swoje umiejętności związane z Google Ads i pomagaj swojej firmie się wyróżnić, a klientom osiągać dobre wyniki.

Dołącz do Google Partners

Zarejestruj się, korzystając z konta menedżera Google Ads swojej firmy.