Współpraca przynosząca sukces

Po dołączeniu do programu Google Partners zyskasz dostęp do szkoleń, pomocy i materiałów, dzięki którym pomożesz klientom osiągnąć sukces, a także rozwiniesz swoją firmę i wyróżnisz ją na rynku.

Dołącz do Google Partners

Zarejestruj się, korzystając z konta menedżera Google Ads swojej firmy.

Zyskaj dostęp do korzyści dostosowanych do Twoich potrzeb

Szkolenia i statystyki

Poszerzaj swoją wiedzę na temat usług i bądź na bieżąco z trendami branżowymi.

Dostęp i pomoc

Uzyskuj pomoc techniczną i dostęp do zasobów związanych z usługami, aby umożliwiać klientom osiąganie jeszcze większych sukcesów.

Uznanie i nagrody

Zdobądź potwierdzenie posiadanej przez Ciebie specjalistycznej wiedzy i otrzymuj nagrody za swoje osiągnięcia.

Szkolenia i statystyki

Szkolenia i statystyki

Uczestnik

Partner

Partner Premium

Szkolenia i certyfikaty związane z usługami

Poszerzaj wiedzę na temat usług i uzyskuj certyfikaty na platformie Skillshop, a także zdobywaj więcej informacji o Google Ads dzięki transmisjom na żywo i szkoleniom na życzenie.

Raporty z analiz zachowań konsumentów

Korzystaj z globalnych analiz zachowań klientów, które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych i pomagają w rozmowach z klientami na temat strategii.

Wersje beta usług

Korzystaj z raportów na temat nadchodzących wersji beta usług, aby stosować w praktyce informacje o usługach i rozwijać firmy klientów oraz zwiększać liczbę klientów.

Dostęp i pomoc

Dostęp i pomoc

Uczestnik

Partner

Partner Premium

Obsługa konta i pomoc techniczna

Kontaktuj się z zespołem pomocy przez czat lub e-mail albo samodzielnie znajduj rozwiązania w Centrum pomocy Google Ads.

Zaawansowana pomoc Google Ads

Uzyskuj zaawansowaną pomoc dotyczącą Google Ads oraz dostęp do związanych z usługami materiałów, dzięki którym ułatwisz swoim klientom osiąganie sukcesów.

Oferta dla kadry kierowniczej (tylko na zaproszenie)

Kadra zarządzająca agencji będących Partnerami Premium może brać udział w wydarzeniach organizowanych specjalnie dla niej. W ofercie są spotkania z liderami i liderkami zespołów Google zajmujących się sprzedażą i usługami, coaching biznesowy dopasowany do potrzeb uczestników oraz treści od innowatorów branżowych.

Dedykowana pomoc dotycząca konta (tylko na zaproszenie)

Uzyskuj spersonalizowaną pomoc strategiczną i sprzedażową dostępną dla większości Partnerów Premium na podstawie wielkości rynku i firmy.

Uznanie i nagrody

Uznanie i nagrody

Uczestnik

Partner

Partner Premium

Konkursy i nagrody

Wyzwania kwartalne w programie Google Partners Rewards będą dla zespołu zachętą i motywacją do wykorzystania wiedzy w praktyce oraz osiągania sukcesów zarówno dla firmy, jak i klientów.

Oferty promocyjne

Oferty promocyjne umożliwiają wspieranie budżetów reklamowych nowych klientów za pomocą środków na reklamę w Google Ads.

Status Partnera

Status Partnera Google wyróżnia Cię na tle konkurencji, a także świadczy o tym, że masz aktualną praktyczną wiedzę na temat Google Ads.

Katalog

Daj się znaleźć reklamodawcom szukającym firm podobnych do Twojej w katalogu Partnerów Google.

Konkurs Premier Partner Awards

Co roku organizujemy konkurs Premier Partner Awards, aby docenić starania agencji w zakresie marketingu internetowego oraz wyróżnić Partnerów Premium, którzy pomogli klientom odnieść sukces dzięki Google Ads.

Poznaj 3 poziomy programu

Program Google Partners ma 3 poziomy uczestnictwa: uczestnik, Partner i Partner Premium. Na każdym z poziomów masz dostęp do kompleksowego zestawu korzyści i możliwości zacieśnienia współpracy z Google.

Uczestnik

Zyskaj dostęp do zróżnicowanych korzyści, dzięki którym będziesz dalej rozwijać swoje umiejętności w zakresie Google Ads oraz pomożesz klientom w osiąganiu sukcesów.

Jak dołączyć do programu

Zarejestruj się w programie Google Partners, korzystając z konta menedżera Google Ads swojej firmy.

Partner

Zacieśnij współpracę strategiczną z Google, zostając Partnerem i zdobywając status Partnera Google.

Jak zostać Partnerem

Zarejestruj się w programie i spełnij wymagania wobec Partnerów (pod względem skuteczności, wydatków i certyfikatów).

Partner Premium

Status Partnera Premium w każdym roku kalendarzowym* jest zarezerwowany dla 3% firm uczestniczących w programie, które mają najlepsze wyniki. To najbardziej ekskluzywny poziom programu.

Jak zostać Partnerem Premium

Zarejestruj się w programie i spełnij wymagania konieczne do uzyskania statusu Partnera (wyniki, wydatki i certyfikaty), a do tego znajdź się wśród najlepszych 3% Partnerów (zasady obowiązują od lutego 2022 r.).

* Ocena spełnienia warunków wymaganych do uzyskania statusu Partnera Premium jest uzależniona od wyników innych firm w danym kraju. Coroczna ocena ma charakter przybliżony i może się różnić w poszczególnych krajach. Status Partnera Premium może być niedostępny w niektórych krajach.

Dlaczego warto mieć status Partnera

Status Partnera Google pomoże Ci pokazać klientom, że masz wiedzę o Google Ads, a także wyróżni Cię na tle konkurencji.

Status Partnera Google Premium
Status Partnera Google

Dołącz do programu Google Partners już dziś

Rozwijaj swoje umiejętności związane z Google Ads i pomagaj swojej firmie się wyróżnić, a klientom osiągać dobre wyniki.

Dołącz do Google Partners

Zarejestruj się, korzystając z konta menedżera Google Ads swojej firmy.