Skutecznie proste

Niezależnie od tego, czy reklamy w wyszukiwarce to dla Ciebie zupełna nowość, czy też jesteś już profesjonalistą – Google Ad Grants ułatwi Ci prowadzenie skutecznych kampanii dzięki rozwiązaniom reklamowym opracowanym specjalnie dla organizacji non-profit dowolnej wielkości i różnego typu.

Rozwiązania

Wybierz opcję, która Ci odpowiada

Nie masz zbyt dużo czasu na zarządzanie kontem Ad Grants?

Oszczędzaj czas dzięki AdWords Express – usłudze, która automatycznie zarządza miejscem i czasem wyświetlania Twoich reklam. Wybierz odbiorców, napisz trzy wiersze tekstu o swojej organizacji, ustal dzienny budżet, a AdWords Express zajmie się resztą.

Chcesz samodzielnie zarządzać każdą kwestią dotyczącą Twojego konta Ad Grants?

Wybierz AdWords, by uzyskać dostęp do skutecznych narzędzi do tworzenia, kierowania i optymalizacji Twoich kampanii. Jeśli wolisz samodzielnie zarządzać kampaniami, to jest prawdopodobnie najlepszy wybór.

Przejdź na Grantspro

Zespół Ad Grants nie przyjmuje już zgłoszeń do programu Grantspro. Więcej informacji o programie Grantspro znajdziesz w Centrum pomocy Ad Grants.

Wskazówki

Kilka ważnych kwestii

Szukasz wskazówek, jak najlepiej wykorzystać Google Ad Grants? Zapamiętaj, że:

  • Twoje reklamy będą całkowicie tekstowe (nie będą zawierały filmów ani obrazów).
  • Będą pojawiać się tylko na stronach wyników wyszukiwania Google pod reklamami płatnymi.
  • Wszystkie kampanie muszą być kierowane na słowa kluczowe.
  • Maksymalny koszt kliknięcia (CPC) wynosi 2 USD.
  • Otrzymasz 10 000 USD (maksymalnie 40 000 USD w przypadku uczestników programu Grantspro) na reklamy AdWords miesięcznie.