Zmieńmy świat

Większa obecność w internecie. Więcej darowizn. Więcej wolontariuszy. To właśnie możesz osiągnąć, docierając z przekazem do osób, które chciałyby Ci pomóc.

The Fred Hollows Foundation

Uczestnik programu Google Ad Grants

The Fred Hollows Foundation

Uczestnik programu Google Ad Grants

"Dzięki Google Ad Grants udało nam się dotrzeć do tysięcy sympatyków w całym kraju, zwiększyć świadomość problemu i dokonać zmian."
Ping Lo, The Fred Hollows Foundation

Pokaż się w wyszukiwarce

Docieraj do osób, na których najbardziej Ci zależy

Google Ad Grants wyświetla Twoje reklamy w wyszukiwarce osobom, które szukają w Google organizacji non-profit podobnych do Twojej. Pomaga dzięki temu docierać do ludzi, którzy do tej pory nie wiedzieli o Twojej działalności. Możesz przekazać swój komunikat reklamowy całemu światu lub skupić się na osobach w swoim otoczeniu. W Google Ad Grants decyzja zawsze należy do Ciebie.

Zyskaj więcej darowizn

Zachęć ofiarodawców, by otwarli swe portfele

Google Ad Grants ułatwia ludziom przekazywanie darowizn na Twój cel. A im łatwiej jest im przekazać darowiznę, tym bardziej prawdopodobne, że będą to robić.

Zobacz, co przynosi efekty

Skuteczniejsze reklamy dzięki szczegółowym danym

Gdy Twoje reklamy będą się już wyświetlać, możesz skorzystać z Google Analytics i śledzenia konwersji, by sprawdzić ich skuteczność. Które słowa kluczowe są najbardziej skuteczne? Które reklamy sprawiają, że organizacja otrzymuje więcej darowizn i zgłoszeń wolontariuszy? Poznaj odpowiedzi na te pytania (i wiele innych).