Zarządzaj

Rozwiązania dla sprzedawców

Pokaż wyjątkowe cechy swojego sklepu

Obraz profilu firmy dla handlu detalicznego na komórce przedstawiający nazwę firmy, zdjęcie, adres, godziny otwarcia, rekomendacje w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa, numer telefonu i adres URL witryny.
Zdjęcie przedstawiające zadowolonego i dumnego właściciela Cook’s Arts & Crafts

Wykorzystaj profil firmy, aby dać się znaleźć osobom szukającym tego, co sprzedajesz, oraz docierać do klientów wyszukujących Twoje produkty w Google. Pokaż, czy oferujesz opcje odbioru i dostawy, opublikuj oferty specjalne oraz zaprezentuj asortyment produktów.

Obraz profilu firmy dla handlu detalicznego na komórce przedstawiający nazwę firmy, zdjęcie, adres, godziny otwarcia, rekomendacje w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa, numer telefonu i adres URL witryny.
Zdjęcie przedstawiające zadowolonego i dumnego właściciela Cook’s Arts & Crafts
Obraz karty „Zobacz, co jest w sklepie” w profilu firmy przedstawiający sekcję Sztuka oraz sekcję Pytania i odpowiedzi poniżej

Pokaż zdjęcia produktów

Obraz karty „Zobacz, co jest w sklepie” w profilu firmy przedstawiający sekcję Sztuka oraz sekcję Pytania i odpowiedzi poniżej

Pokaż zdjęcia najnowszych produktów i sklepu, aby wyróżnić się w oczach klientów, którzy znajdą Twój profil.

Obraz przedstawiający widok profilu firmy na komórce z dostępnymi opcjami oferty takimi jak: Odbiór na zewnątrz i Dostawa (dostępne) czy Zakupy stacjonarne (niedostępne). Widoczne są też godziny otwarcia i zamknięcia oraz opcja zamówienia z odbiorem lub dostawą przez partnera.

Zaproponuj nowe sposoby robienia zakupów

Obraz przedstawiający widok profilu firmy na komórce z dostępnymi opcjami oferty takimi jak: Odbiór na zewnątrz i Dostawa (dostępne) czy Zakupy stacjonarne (niedostępne). Widoczne są też godziny otwarcia i zamknięcia oraz opcja zamówienia z odbiorem lub dostawą przez partnera.

Wskaż, że oferujesz opcje takie jak odbiór na zewnątrz lub dostawa.

Obraz profilu firmy z wpisem promującym oferty specjalne, wydarzenia i nowości. We wpisie zdjęcie poduszek na krześle w salonie oraz tekst: „W ofercie nowe kolory poszewek na poduszki.
 Zamów teraz”.

Rozmawiaj z klientami

Obraz profilu firmy z wpisem promującym oferty specjalne, wydarzenia i nowości. We wpisie zdjęcie poduszek na krześle w salonie oraz tekst: „W ofercie nowe kolory poszewek na poduszki.
 Zamów teraz”.

Powitaj serdecznie osoby, które znajdą Cię w internecie, wpisami o rabatach, nowych produktach, nadchodzących wydarzeniach i innych – dzięki temu kupujący częściej będą chcieli wybrać Twoją firmę. Pozwól klientom komunikować się z Tobą za pomocą czatu i dzielić się opiniami.

Obraz baneru orbitalnego – krawcowa dopasowująca sukienkę z miarą krawiecką na szyi.

Pokaż swoją firmę z najlepszej strony

Docieraj do większej liczby klientów w 3 prostych krokach dzięki bezpłatnemu profilowi firmy.

1

Utwórz profil

Utwórz Profil Firmy lub zarządzaj istniejącym profilem w wyszukiwarce i w Mapach

2

Spersonalizuj

Dodaj godziny otwarcia, zdjęcia i inne szczegóły, aby klienci w Twojej okolicy mogli Cię znaleźć

3

Zarządzaj

Udostępniaj najnowsze informacje, odpowiadaj na opinie i kontaktuj się z klientami w Google

Odpowiedzi na Twoje pytania

Tak. Jeśli Twoja firma oferuje poszczególne usługi o różnych porach (np. godziny dla seniorów, dostawy i zamówienia na wynos), możesz skonfigurować opcję „Więcej godzin” zamiast opcji „Niestandardowe godziny otwarcia”.

Więcej informacji o korzystaniu z opcji „Więcej godzin”

Użyj atrybutów, które poinformują klientów o oferowanych przez Ciebie usługach, takich jak „Na miejscu” lub „Odbiór na zewnątrz”. Możesz też wskazać, jakie środki bezpieczeństwa stosuje Twoja firma, używając opcji takich jak „Wymagana maseczka”, „Kontrolowana jest temperatura ciała pracowników” lub „Dezynfekcja powierzchni po każdej wizycie”. Dowiedz się więcej o dodawaniu lub edytowaniu atrybutów firmy.

Więcej informacji o edytowaniu atrybutów
Zarządzaj