GoogleAnalytics

Źródła interakcji społecznościowych

Liczba dostępnych platform społecznościowych stale rośnie, a to, gdzie zdecydujesz się skierować swoje wysiłki w celu zaangażowania społeczności, może mieć duże znaczenie. Raporty Źródła interakcji społecznościowych pomagają poświęcać czas odpowiednim serwisom społecznościowych i opierać działania w nich podejmowane na danych, a nie na przeczuciu.

Źródła interakcji społecznościowych

Wprowadzenie

Sprawdź, które sieci społecznościowe i witryny przynoszą ruch najwyższej jakości, aby móc dopracować kampanie społecznościowe.

Dlaczego warto korzystać ze Źródeł interakcji społecznościowych?

Wszystko zrobiliśmy już za Ciebie: cały ruch z sieci społecznościowych znajduje się teraz w jednym wygodnym miejscu.

  • Zapoznaj się z sieciami społecznościowymi najważniejszymi z punktu widzenia Twojej marki
  • Sprawdź, które sieci kierują ruch do Twojej witryny
  • Zobacz wizualizację przepływu użytkowników ze stron społecznościowych przez Twoją witrynę
  • Użyj źródeł interakcji społecznościowych i sprawdź, które platformy społecznościowe są najodpowiedniejsze z punktu widzenia Twojej witryny

Jak to działa

Raporty na temat źródeł odwiedzin Google Analytics umożliwiają pomiar i analizę ruchu z różnych źródeł, takich jak wyszukiwania lub odesłania. Raport Źródła interakcji społecznościowych automatycznie segmentuje i grupuje ruch z witryn odsyłających pochodzący z setek sieci społecznościowych, dzięki czemu możesz skupić się na analizie.

  • Dane na temat źródłowych sieci społecznościowych informują o ruchu z odniesień zgrupowanym według platform, np. YouTube
  • Określ, które sieci kierują ruch do konkretnych stron
  • Sprawdź, które treści są popularne w różnych sieciach społecznościowych
  • Wykresy porównawcze wyświetlają cały ruch oraz ruch pochodzący ze źródeł interakcji społecznościowych

Gdzie mogę to znaleźć?

Raport Źródła interakcji społecznościowych jest dostępny na karcie Raporty standardowe w menu Źródła odwiedzin > Sieci społecznościowe > Źródła.