GoogleAnalytics

Konwersje z sieci społecznościowych

Poprawa ROI z mediów społecznościowych to nie jest łatwe zadanie nawet dla doświadczonych specjalistów ds. marketingu w internecie. Tak było do tej pory. Raport Konwersje pozwala określić udział mediów społecznościowych w marketingu – i wyraźnie pokazuje, które z nich mają największy wpływ na Twoją firmę.

Konwersje z sieci społecznościowych

Wprowadzenie

Raport Konwersje przedstawia współczynniki i wartość pieniężną konwersji, które miały miejsce dzięki odwiedzinom z sieci społecznościowych. Łączymy te odwiedziny z Twoim celami i transakcjami e-commerce. Ty wybierasz cele, które są ważne dla Twojej firmy, a następnie możesz zobaczyć, w jaki sposób media społecznościowe jako źródła odwiedzin pomagają Ci w ich realizacji.

Dlaczego warto korzystać z raportu Konwersje?

Przy tak dużej liczbie kanałów marketingowych i programów zrozumienie ich wpływu na realizowane cele pozwala podejmować świadome decyzje w kontekście strategii działań w sferze społecznościowej.

  • Relacja między mediami społecznościowymi a celami w raportach jest wyraźnie widoczna.
  • Dowiedz się, jakie treści generują konwersje wśród odbiorców z portali społecznościowych.
  • Możesz pokazać wyniki najważniejszym udziałowcom, aby uzmysłowić im znaczenie sfery społecznościowej.

Jak to działa

  • Raport Konwersje wykorzystuje źródła odesłań i łączy je bezpośrednio z określonymi przez Ciebie celami i śledzeniem e-commerce.
  • W raportach przedstawiony jest udział sieci społecznościowych jako ostatniego źródła odesłania, np. kiedy klient trafił do Twojej witryny bezpośrednio z witryny społecznościowej; ale także pokazane są przypadku, w których witryna społecznościowa występowała dalej na ścieżce konwersji.

Gdzie mogę to znaleźć?

Raport Konwersje jest dostępny na karcie Raporty standardowe w menu Źródła odwiedzin > Sieci społecznościowe > Konwersje.