GoogleAnalytics

Modelowanie udziału w konwersji

72% ankietowanych marketerów i agencji reklamowych potwierdza, że analiza udziału marketingu w konwersji ułatwia dystrybucję budżetu w wielu kanałach i poprawia zwrot z inwestycji*. Narzędzie do modelowania udziału w konwersji ułatwia tworzenie i porównywanie modeli, dzięki czemu możesz poprawić skuteczność swoich przyszłych działań marketingowych.

Wprowadzenie

Dzięki modelowaniu udziału w konwersji wykorzystasz potencjał wszystkich swoich kanałów marketingu cyfrowego. Tworząc, dostosowując i porównując modele, możesz zbadać wpływ różnych programów marketingowych na poprawę wyników sprzedaży i zwiększenie liczby konwersji. Dzięki temu Twoje budżety mogą być bardziej realistyczne, kampanie bardziej zrównoważone, a wyniki – po prostu lepsze.

Zalety

  • Działa razem z danymi Celów i E-commerce, które już obserwujesz w usłudze Google Analytics. Nie musisz niczego konfigurować.
  • W kilka minut utworzysz i dostosujesz modele udziału w konwersji – nie potrzeba żadnych konsultacji ani implementacji „czarnych skrzynek”.
  • Możesz porównywać wyniki w różnych kanałach, w tym w płatnych i bezpłatnych wynikach wyszukiwania, poczcie e-mail, marketingu afiliacyjnym, reklamach displayowych, mobilnych miejscach docelowych itd.
  • Na podstawie różnic możesz porównać wartości w modelach różnych kanałów, źródeł odesłań, kampanii, słów kluczowych i innych wymiarów.
  • Możesz wyświetlić do 3 modeli obok siebie, aby szybko wychwycić różnice wartości.
  • Za pomocą narzędzia do tworzenia modeli niestandardowych możesz łatwo opracować reguły ważenia ocen na podstawie pozycji, typu interakcji, źródła odwiedzin, kampanii, określonych słów kluczowych, zaangażowania w witrynie itd.
  • Dane pojawiają się natychmiast w przejrzystym interfejsie.