Przejdź do treści

Czy chcesz utworzyć nowe konto Google Ads?

Zaraz utworzysz nowe konto Google Ads. W ramach jednego konta możesz utworzyć wiele kampanii. Nie musisz w tym celu zakładać nowego konta.

Umów się na rozmowę Zaloguj się
Zadzwoń, by uzyskać pomoc (pn.–pt., 9:00–17:00)
Przykład reklamy (wyprzedaż obuwia) i wykres przedstawiający powiązane dane o skuteczności.
Buty na lato
Skuteczność
Konwersje
Przychody
Wyprzedaż obuwia
example-business.com
352 zł

Osiągaj lepsze wyniki dzięki automatycznemu określaniu stawek

Klienci wyszukują w Google miliardy haseł dziennie – zadbaj o ustalanie odpowiednich stawek i wyświetlanie swojej reklamy potencjalnym klientom.

Przykład reklamy (wyprzedaż obuwia) i wykres przedstawiający powiązane dane o skuteczności.
Buty na lato
Skuteczność
Konwersje
Przychody
Wyprzedaż obuwia
example-business.com
352 zł

Ustalaj odpowiednie stawki za pomocą inteligentnego określania stawek

Określanie stawek w czasie rzeczywistym
Sygnały
Zwiększanie wartości
Maksymalizacja sprzedaży

Określanie stawek w czasie rzeczywistym

Przykład powiązanych stawek: dostawa jedzenia, jedzenie na wynos, dania na wynos.
Dostawa jedzenia
Jedzenie na wynos
Dania na wynos

Docieraj do odbiorców w odpowiednim momencie

Inteligentne określanie stawek zapewnia faktyczną optymalizację w czasie aukcji, ponieważ ustala stawki w każdej aukcji, a nie tylko kilka razy dziennie. Dzięki temu możesz dostosować stawki do niepowtarzalnych kryteriów wyszukiwania poszczególnych użytkowników.

Przykład powiązanych stawek: dostawa jedzenia, jedzenie na wynos, dania na wynos.
Dostawa jedzenia
Jedzenie na wynos
Dania na wynos

Sygnały

Grafika przedstawiająca młotek otoczony kołem, na którym są umieszczone ikony reprezentujące czynniki kontekstowe.

Generuj więcej konwersji dzięki miliardom kombinacji sygnałów

Inteligentne określanie stawek uwzględnia wszystkie istotne czynniki kontekstowe, a nie tylko kilka podstawowych dostosowań. Te sygnały obejmują takie informacje jak wyszukiwane hasło, urządzenie, przeglądarka, język i pora dnia.

Grafika przedstawiająca młotek otoczony kołem, na którym są umieszczone ikony reprezentujące czynniki kontekstowe.

Zwiększanie wartości

Wykres przedstawiający zestawienie przychodów i konwersji.
Przychody
Konwersje

Ustalaj stawki na podstawie wartości konwersji, aby zmaksymalizować ROI

Nie wszystkie konwersje są sobie równe – niektóre są warte więcej niż inne. Pomiar wartości konwersji i ustalanie stawek pod kątem wartości pomaga znajdować cenniejszych klientów.

Wykres przedstawiający zestawienie przychodów i konwersji.
Przychody
Konwersje

Maksymalizacja sprzedaży

Kobieta pracująca w kwiaciarni patrząca na tablet. Nakładka przedstawia zestawienie konwersji online i w sklepie.
Sprzedaż online
Sprzedaż offline

Ustalaj stawki pod kątem sprzedaży online i w sklepie

Maksymalizuj całkowitą sprzedaż bez względu na to, czy ma miejsce w internecie, czy w Twoich sklepach. Możesz mierzyć sprzedaż w sklepie lub wizyty w sklepie stacjonarnym wynikające z reklam wyświetlanych w internecie i odpowiednio optymalizować skuteczność.

Kobieta pracująca w kwiaciarni patrząca na tablet. Nakładka przedstawia zestawienie konwersji online i w sklepie.
Sprzedaż online
Sprzedaż offline
Klient Google Ads rozmawia z ekspertem Google Ads

Nawiąż współpracę z ekspertem Google Ads i uruchom pierwszą kampanię

  • Poinformujemy Cię o najnowszych zmianach na platformie
  • Opracujemy media plan, który pozwoli w pełni wykorzystać potencjał Twojego budżetu
  • Pomożemy Ci uruchomić pierwszą kampanię, zapewniając praktyczne wskazówki
Zacznij teraz

Zacznij korzystać z inteligentnego określania stawek

Automatyczne określanie stawek może pomóc Ci zwiększać skuteczność i oszczędzać czas. Kliknij poniższe moduły, aby dowiedzieć się, jak te strategie ustalania stawek mogą pomóc Ci w osiąganiu Twoich celów.

  • Optymalizuj stawki i budżety

    Ponad 80% reklamodawców Google korzysta z automatycznego określania stawek.

  • Ustalaj stawki za to, co najważniejsze

    Reklamodawcy, którzy przeszli ze strategii ustalania stawek Docelowy CPA na strategię Docelowy ROAS, odnotowują o 14% wyższą wartość konwersji przy podobnym zwrocie z nakładów na reklamę.