Maksymalizuj przychody z reklam

Największe na świecie źródło popytu ze strony reklamodawców, elastyczne opcje konfiguracji reklam i najlepsza w branży usługa zapośredniczenia sprawiają, że AdMob jest najlepszą platformą do zarabiania na aplikacjach i maksymalizacji przychodów z reklam w aplikacjach.

  • Podstawy

    • Reklama pełnoekranowa: reklama promująca instalację aplikacji

    • Reklama pełnoekranowa: reklama promująca instalację aplikacji

    • Reklama pełnoekranowa: reklama pełnoekranowa w aplikacji

    • Reklama pełnoekranowa: klasyczna reklama tekstowa

    • Reklama wideo: reklama TrueView

    • Baner: reklama promująca instalację aplikacji

    • Baner: reklama tekstowa

    Wybierz odpowiedni format reklamy

    Zwiększaj przychody z reklam mobilnych za pomocą idealnie dopasowanych do Twojej aplikacji banerów, reklam pełnoekranowych i reklam wideo. Duży wybór formatów pozwoli Ci zapewnić użytkownikom maksymalną wygodę.

    • Banery reklamowe wyświetlają się na górze lub na dole ekranu aplikacji i mogą zachęcać użytkowników do zainstalowania innej aplikacji, odwiedzenia witryny, wyświetlenia wskazówek dojazdu, wyświetlenia produktów albo zadzwonienia pod numer telefonu. Reklamy angażujące w aplikację rozwijają się na cały ekran, gdy użytkownik kliknie baner. Banery inteligentne automatycznie dostosowują wymiary do różnych rozmiarów ekranu, gdy użytkownik obraca urządzenie.

    • Reklamy pełnoekranowe AdMob wyświetlają się w aplikacji w momentach przejściowych i naturalnych przerwach. Często umieszcza się je np. po ukończeniu poziomu w grze. Nasi reklamodawcy wykorzystują reklamy pełnoekranowe do tworzenia atrakcyjnego przekazu marki oraz zachęcania użytkowników do podjęcia działania, np. pobrania aplikacji.

    • Reklamy wideo AdMob to multimedialny przekaz reklamowy w aplikacji, idealny do promocji marki. Ich elastyczna natura pozwala użytkownikom pominąć film po pięciu sekundach.

    Odfiltruj niechciane reklamy

    Zachowaj pełną kontrolę nad typami wyświetlanych reklam dzięki filtrom kategorii i określonych reklam. Decyduj, gdzie i kiedy reklamy pojawiają się w Twojej aplikacji. Możesz na przykład zablokować reklamy z kategorii ogólnych, takich jak odzież, internet, nieruchomości czy motoryzacja. Możesz także skorzystać z Centrum oceny reklam, aby oceniać poszczególne reklamy przed i po wyświetleniu ich w Twojej aplikacji.

    Dostęp do wszystkich reklamodawców dzięki platformom kupowania reklam Google

    Gdy korzystasz z AdMob, uzyskujesz natychmiastowy dostęp do wszystkich oferowanych przez Google źródeł popytu. Obejmują one ponad milion reklamodawców Google, a także kupujących przez DoubleClick Ad Exchange w systemie określania stawek w czasie rzeczywistym (RTB).

    Uzyskaj wyższe CPM

    Gdy reklamodawcy konkurują ze sobą, Ty na tym korzystasz. Im więcej reklamodawców chce wyświetlać reklamy w Twojej aplikacji, tym wyższe stawki CPM płacą, aby przebić konkurencję. Dla Ciebie oznacza to większe przychody. Stabilny popyt ze strony reklamodawców Google sprawił, że poziom CPM w AdMob od początku 2013 roku wzrósł o 200%.

    Najlepsze na świecie współczynniki wypełnienia

    Dzięki większemu popytowi ze strony reklamodawców uzyskujesz najwyższy w branży współczynniki wypełnienia. Oznacza to, że możemy precyzyjniej wyświetlać reklamy dokładnie wtedy i w tych miejscach, gdzie użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją aplikacją.

    Współczynniki wypełnienia osiągają prawie 100% przez większość czasu, a zwrot z wyświetlanych reklam jest najwyższy spośród wszystkich platform reklamowych, które wypróbowaliśmy.
    Frank Templeton

    Frank Templeton
    Prezes Free the Apps

  • Reklamy natywne

    • Reklamy natywne promujące instalacje aplikacji

    • Reklamy natywne w sieci partnerskiej

    Zapewnij użytkownikom wygodę, korzystając z reklam natywnych

    Zaawansowane reklamy natywne AdMob pozwalają utworzyć i wyświetlać dostosowane reklamy najlepsze dla Twojej aplikacji. Wysłaliśmy Ci bezpośrednio komponenty reklam do zaimplementowania w kodzie aplikacji natywnej. Dzięki nim zadbasz o dobre wrażenia użytkowników, ponieważ reklamy będą pasować wyglądem i stylem do aplikacji.

    Reklamy natywne – sprawdzone metody

    Dostosowanie reklam

    Użyj komponentów reklam do utworzenia reklamy natywnej, by dostosować jej układ, wygląd i styl. Dzięki temu każda reklama zapewni użytkownikom najlepsze wrażenia.

    Zapoznaj się z zasadami i wytycznymi związanymi z reklamami natywnymi.

    Postaw na prostotę reklam

    Piękne reklamy o przejrzystym układzie, z jednym wezwaniem do działania, sprawią, że Twój przekaz będzie jasny dla użytkowników i pozwolą uzyskać wyższe współczynniki zaangażowania.

    Stale dbaj o wygodę użytkowników

    Przy tworzeniu reklamy zadbaj o wygodę użytkowników. Jeżeli w aplikacji przechodzi się do nowych treści, przesuwając w lewo, wyświetlenie reklamy natywnej po takim działaniu będzie intuicyjnym i naturalnym rozwiązaniem.

    Testuj, analizuj i optymalizuj

    W przypadku reklam natywnych ważne jest dostosowywanie ich i testowanie różnych wersji do momentu osiągnięcia wyznaczonych celów i współczynników CTR. Przetestuj na przykład różne układy wezwania do działania, by zobaczyć, co najlepiej odpowiada Twoim użytkownikom.

    Twoją aplikację pobrano ponad 100 000 razy?

    Pomożemy Ci rozpocząć korzystanie z AdMob.

    Zamów bezpłatną konsultację
  • Zapośredniczenie

    Zarabiaj więcej dzięki zapośredniczeniu AdMob

    Podczas zarabiania na aplikacji masz możliwość wyświetlania reklam z rozmaitych sieci reklamowych, by zmaksymalizować współczynnik wypełnienia i zwiększyć przychody. Zapośredniczenie AdMob to miejsce, w którym można łatwo zarządzać wieloma różnymi sieciami. AdMob obsługuje także zapośredniczenie bez SDK, dzięki czemu możesz łatwiej dodawać nowe sieci reklamowe bez konieczności wdrażania dodatkowych pakietów SDK czy adapterów. Możesz zapośredniczać wiele typów reklam, w tym reklamy z nagrodą, reklamy wideo, reklamy pełnoekranowe i banery.

    Wyświetlaj najbardziej dochodowe reklamy

    Po aktywacji optymalizacji sieci reklamowej AdMob będzie dynamicznie sprawdzać, która sieć reklamowa ma najwyższą stawkę, i wysyłać żądanie reklamy z tej sieci reklamowej, by wyświetlić ją w Twojej aplikacji. Ta funkcja porównuje historyczne dane o CPM wybranej sieci reklamowej z ustalanymi w czasie rzeczywistym stawkami z AdMob, AdWords i DoubleClick Ad Exchange. Optymalizacja sieci reklamowej współpracuje z AdColony, AMoAd, Domob, Flurry, InMobi, JumpTap, MdotM, Millennial, MobFox oraz Vserv.mobi, a nowe sieci są dodawane na bieżąco.

    Oszczędność czasu bez SDK

    Zapośredniczenie bez SDK pozwala dodać nowe sieci po stronie serwera bez konieczności aktualizowania aplikacji. To świetne rozwiązanie, jeśli zależy Ci na niewielkim rozmiarze pakietu SDK albo jeśli chcesz uniknąć kłopotów związanych z dodawaniem czy aktualizowaniem nowych pakietów SDK sieci reklamowych. Dzięki zapośredniczeniu bez SDK możesz dodawać nowe sieci reklamowe do stosu zapośredniczenia.

    Dbaj o zaangażowanie użytkowników dzięki reklamom wideo z nagrodami

    Zapośredniczenie z nagrodą AdMob pozwoli Ci łatwo zarabiać na aplikacjach dzięki reklamom wideo z nagrodą z wielu sieci reklamowych. Możesz łatwo eksperymentować z reklamami z nagrodą. Dane, takie jak ustawienia nagrody oraz kaskady, przechowujemy po stronie serwera, dlatego możesz eksperymentować z nowymi konfiguracjami bez konieczności zmieniania kodu. Możesz też użyć istniejących ustawień innych firm lub podać własne wartości podczas ustawiania jednostki oraz kwoty nagrody.

    iThinkdiff

    Dzięki zapośredniczeniu AdMob firmie iThinkdiff udało się zwiększyć przychody o 35%, a po optymalizacji sieci reklamowej AdMob i wykorzystaniu CPM w czasie rzeczywistym o kolejne 30%.

    Przeczytaj całą historię

    digitalchemy

    Dzięki zapośredniczeniu AdMob firma Digitalchemy odnotowała wzrost przychodów o 40%.

    Przeczytaj całą historię
  • Reklamy wideo z nagrodami

    Zwiększaj przychody z reklam dzięki różnorodnym reklamom wideo z nagrodami

    W ramach reklam wideo z nagrodami AdMob oferuje pełny zestaw opcji: intuicyjne pionowe i poziome formaty reklam, optymalizację przychodów przez zapośredniczenie reklam wideo z nagrodami oraz szczegółowe analizy skuteczności dzięki połączeniu z Firebase.

    Rozwiązanie AdMob daje użytkownikom możliwość interakcji z reklamą wideo w zamian za nagrodę w aplikacji. Użytkownicy mogą też zamknąć reklamę w dowolnym momencie. Wykorzystaj popyt na reklamy z nagrodami pochodzący z Google i innych sieci reklamowych, by optymalizować swoje przychody. Ten typ reklam dostępny jest na Androida, iOS i Unity.

    Maksymalizuj zaangażowanie użytkowników dzięki sprawdzonym metodom stosowania reklam z nagrodami

    Zwiększ utrzymanie uwagi użytkowników dzięki angażującym formatom reklam z nagrodami

    Wyświetlaj reklamy z nagrodami w odpowiednich momentach, by pozwolić użytkownikom odblokować dodatkowe funkcje i przejść do następnego poziomu. Użytkownicy mogą zamknąć reklamę w dowolnym momencie, dzięki czemu możesz na dłużej zatrzymać ich w aplikacji i poprawić ich wrażenia.

    Zróżnicuj popyt dzięki zapośredniczeniu reklam z nagrodami

    Wyświetlaj zróżnicowane reklamy z wielu najlepszych sieci reklamowych i zwiększaj przychody, stosując zapośredniczenie reklam z nagrodami. Uzyskaj dostęp do ogromnego, zróżnicowanego geograficznie popytu na wideo, jaki zapewnia Google.

    Optymalizuj przychody dzięki ulepszonemu modelowi biznesowemu

    Badania pokazują, że reklamy z nagrodami zwiększają poziom zakupów w aplikacjach, ponieważ przedstawiają użytkownikom wartość tych zakupów. Tobie z kolei pozwalają zarabiać na użytkownikach, którzy nigdy ich nie planowali.

    Monitoruj zaangażowanie użytkowników dzięki Google Analytics dla Firebase

    Połącz AdMob z Firebase, by monitorować zachowanie użytkowników i analizować przychody przez Google Analytics dla Firebase. Stosuj testy A/B, by eksperymentować z różnymi strategiami reklamowymi.

    Twoją aplikację pobrano ponad 100 000 razy?

    Pomożemy Ci rozpocząć korzystanie z AdMob.

    Zamów bezpłatną konsultację