Dlaczego warto korzystać z Menedżera tagów Google?

Menedżer tagów Google jest bezpłatny, prosty w obsłudze, pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze, dzięki czemu można przeznaczyć ich więcej na kampanie marketingowe. Możesz samodzielnie zarządzać tagami i konfigurować aplikacje mobilne w prostym interfejsie sieciowym – nie musisz tworzyć lub modyfikować kodu ani korzystać w tym celu z pomocy działu IT.

wygodny dla działu IT

Przydatność dla IT

Menedżer tagów Google powstał z myślą o marketerach, ale spodoba się także webmasterom i pracownikom IT dzięki takim funkcjom, jak uprawnienia użytkowników, automatyczne sprawdzanie błędów i konsola debugowania. i

dostosowany do urządzeń mobilnych

Dostosowanie do urządzeń mobilnych

Menedżer tagów Google działa bez żadnych problemów na różnych urządzeniach, obsługując witryny mobilne i natywne aplikacje mobilne. Możesz nawet zmienić konfigurację śledzenia aplikacji po tym, jak zostanie pobrana przez użytkownika. Nie ma już potrzeby żmudnego wypuszczania kolejnych wersji.

łatwe testowanie

Zabezpieczenie przed błędami

Konsola debugowania i tryb podglądu umożliwiają weryfikowanie tagów, zanim je opublikujesz. Marketerzy mogą mieć pewność, że ich tagi będą wywoływane, a webmasterzy mogą spać spokojnie.

bezproblemowe współdziałanie

Współdziałanie bez przeszkód

Bezproblemowo współdziała z tagami firm zewnętrznych dzięki wielu wbudowanym szablonom. Ciesz się swobodą korzystania z narzędzi, które sprawdzają się w przypadku Twojej firmy.

wygodny dla agencji

Narzędzie dla agencji

Obsługa wielu kont i uprawnień użytkowników ułatwia agencjom zarządzanie tagami, a klientom sprawdzanie wprowadzanych przez nie zmian.

oparty na regułach

Elastyczne wywoływanie tagów

Wykorzystujesz tagi, by gromadzić odpowiednie dane w odpowiednich momentach. Dlatego w Menedżerze tagów Google możesz tworzyć niestandardowe reguły i makra lub korzystać z automatycznego śledzenia zdarzeń, aby śledzić działania użytkowników z takimi szczegółami, jakich potrzebujesz.

Chcesz uzyskać podstawowe informacje na temat Menedżera tagów Google?

Pobierz ulotkę na temat tej usługi

Pobierz szczegóły dla zespołu technicznego

Więcej informacji o dostępnych funkcjach

Menedżer tagów Google jest wyposażony w wiele świetnych narzędzi, które znacznie ułatwiają tagowanie. Czytaj dalej, aby poznać więcej informacji o najprzydatniejszych funkcjach, lub wejdź do Centrum pomocy, aby dowiedzieć się, od czego zacząć.

Zaawansowane technologicznie tagi

Szablony tagów

Menedżer tagów współpracuje ze wszystkimi dostawcami. Masz do dyspozycji szablony dla tagów Google i dla wielu dostawców zewnętrznych. Możesz także zaimplementować inne tagi z niestandardowym kodem HTML i JavaScript. (Jeśli chcesz, aby szablon tagu Twojej firmy znalazł się w naszym narzędziu, skontaktuj się z nami i zostań dostawcą tagów). Więcej informacji

Automatyczne śledzenie zdarzeń

Wywołuje tagi automatycznie na podstawie działań w aplikacji poszczególnych użytkowników. Nie potrzeba do tego niestandardowego kodu.

Określanie kolejności tagów i zależności między nimi

Za pomocą samodzielnie tworzonych zasad określaj, kiedy i czy tagi mają być uruchamiane.

Eksperymentowanie z treściami mobilnymi

Maksymalizuj zyski ze swojej aplikacji, testując różne warianty i znajdując najlepsze z nich. Menedżer tagów Google zawiera narzędzia do eksperymentowania z treścią oparte na technologii Google Analytics, które pozwolą Ci optymalizować aplikację.

Kompleksowa obsługa aplikacji mobilnych

Łatwe aktualizacje: zarządzaj narzędziami odbiorców, analityką wewnątrz aplikacji i śledzeniem konwersji, nie wymagając od użytkowników pobierania nowych wersji.

Intuicyjny interfejs

Łatwy w użyciu interfejs sieciowy

Zasady projektowania Google sprawiają, że Menedżer tagów jest łatwy w użyciu nawet w najbardziej skomplikowanym środowisku.

Narzędzie podglądu i debugowania

Żadnych niespodzianek. Testuj swoje tagi i rozwiązuj problemy, zanim zostaną wdrożone. Więcej informacji

Historia wersji

Chcesz wrócić do wcześniejszej wersji? Nie ma sprawy. Masz do dyspozycji pełną historię wszystkich zmian. Więcej informacji

Reguły i uprawnienia użytkowników

Menedżer tagów Google jest stworzony z myślą o niezbędnej w biznesie elastyczności. Dodaj cały zespół i ustal odpowiednie poziomy uprawnień lub daj dostęp agencji i sprawdzaj jej zmiany, zanim je opublikujesz.

Gotowy do profesjonalnych zastosowań

Najlepsza w branży infrastruktura

Menedżer tagów Google jest oparty na niezawodnej architekturze Google i może współpracować zewszystkimi dostawcami i systemami. Dla klientów biznesowych korzystających także z Google Analytics Premium dostępna jest kompleksowa umowa SLA.

Integracja z DoubleClick

Użytkownicy programu DoubleClick Campaign Manager mogą tworzyć i implementować tagi Floodlight bezpośrednio z interfejsu DoubleClick. Następnie administratorzy Menedżera tagów mogą je zatwierdzać i wdrażać.

Uwierzytelnianie na podstawie dwóch czynników

Uwierzytelnianie na podstawie dwóch czynników pozwala ograniczać edycję niestandardowych tagów HTML i JavaScript, co zapewnia dodatkowy poziom bezpieczeństwa.