Przejdź do treści

Czy chcesz utworzyć nowe konto Google Ads?

Zaraz utworzysz nowe konto Google Ads. W ramach jednego konta możesz utworzyć wiele kampanii. Nie musisz w tym celu zakładać nowego konta.

Zaloguj się Zacznij teraz
Zadzwoń, by uzyskać pomoc (pn.–pt., 9:00–17:00)
Czwórka współpracowników siedząca przy stole konferencyjnym w biurze w otoczeniu zieleni.

Współpraca przynosząca sukces

Po dołączeniu do programu Google Partners zyskasz dostęp do szkoleń, pomocy i materiałów, dzięki którym pomożesz klientom osiągnąć sukces, a także rozwiniesz swoją firmę i wyróżnisz ją na rynku.
Zarejestruj się, korzystając z konta menedżera Google Ads swojej firmy.

Czwórka współpracowników siedząca przy stole konferencyjnym w biurze w otoczeniu zieleni.

Szkolenia i statystyki

Szkolenia i statystyki

Uczestnik
Partner
Partner Premium

Szkolenia i certyfikaty związane z usługami

Poszerzaj wiedzę na temat usług i uzyskuj certyfikaty na platformie Skillshop, a także zdobywaj więcej informacji o Google Ads dzięki transmisjom na żywo i szkoleniom na życzenie.

Spersonalizowane rekomendacje dotyczące konta

Otrzymuj spersonalizowane rekomendacje, które pomogą Ci ulepszać kampanie Google Ads Twoich klientów.

Roczny raport branżowy

Poznaj przygotowane przez Google statystyki, analizy i trendy branżowe, które pomogą Ci w podejmowaniu przemyślanych decyzji biznesowych i opracowywaniu strategii dotyczących kampanii dla klientów.

Uznanie i nagrody

Uznanie i nagrody

Uczestnik
Partner
Partner Premium

Konkursy i nagrody

Wyzwania kwartalne w programie Google Partners Rewards będą dla zespołu zachętą i motywacją do wykorzystania wiedzy w praktyce oraz osiągania sukcesów zarówno dla firmy, jak i klientów.

Oferty promocyjne

Oferty promocyjne umożliwiają wspieranie budżetów reklamowych nowych klientów za pomocą środków na reklamę w Google Ads.

Status Partnera

Status Partnera Google wyróżnia Cię na tle konkurencji, a także świadczy o tym, że masz aktualną praktyczną wiedzę na temat Google Ads.

Katalog

Daj się znaleźć reklamodawcom szukającym firm podobnych do Twojej w katalogu Partnerów Google.

Dostęp i pomoc

Dostęp i pomoc

Uczestnik
Partner
Partner Premium

Pomoc Google Ads

Dowiedz się, jak wykorzystywać w pełni możliwości Google Ads i znajdować potrzebną pomoc w Centrum pomocy Google Ads.

Oferta dla kadry kierowniczej (tylko na zaproszenie)

Kadra zarządzająca agencji będących Partnerami Premium może brać udział w wydarzeniach organizowanych specjalnie dla niej. W ofercie są spotkania z liderami i liderkami zespołów Google zajmujących się sprzedażą i usługami, coaching biznesowy dopasowany do potrzeb uczestników oraz treści od innowatorów branżowych.

Dedykowana pomoc dotycząca konta (tylko na zaproszenie)

Uzyskuj spersonalizowaną pomoc strategiczną i sprzedażową dostępną dla większości Partnerów Premium na podstawie wielkości rynku i firmy.

Dwie wersje logo Google pokazujące różnicę pomiędzy logo Partnera Google i logo Partnera Google Premium.

Dlaczego warto mieć status Partnera

Status Partnera Google pomoże Ci pokazać klientom, że masz wiedzę o Google Ads, a także wyróżni Cię na tle konkurencji.
Przeglądaj Partnerów Premium

Program stworzony z myślą o faktycznych wynikach

Dołącz do programu Google Partners już dziś

Rozwijaj swoje umiejętności związane z Google Ads i pomagaj swojej firmie się wyróżnić, a klientom osiągać dobre wyniki.
Zarejestruj się, korzystając z konta menedżera Google Ads swojej firmy.