„W Google naszą misją jest zapewnić, aby informacje służyły wszystkim, a nie tylko niektórym”.

– Sundar Pichai

Niech Google Ad Grants napędza misję Twojej organizacji non-profit

Od lokalnych banków żywności zaopatrujących naszych sąsiadów po międzynarodowe agencje niosące pomoc w czasach kryzysu – organizacje non-profit są kluczowe dla naszych społeczności.

Google, poprzez Ad Grants, zapewnia organizacjom non-profit budżet rzeczowy w wysokości do 10 000 USD miesięcznie na reklamy w wyszukiwarce. Reklamy te wyświetlają się obok wyników wyszukiwania, kiedy ludzie szukają organizacji non-profit podobnych do Twojej. Od 2003 roku przyznaliśmy ponad 10 miliardów dolarów na bezpłatną reklamę dla ponad 115 000 organizacji non-profit w 51 krajach.

Marketing internetowy może pomóc organizacjom non-profit w dotarciu do odbiorców na dużą skalę dzięki precyzyjnie ukierunkowanym rozwiązaniom analitycznym, które zapewniają realizację celów, na których zależy organizacjom non-profit, takich jak promowanie swoich inicjatyw, zbieranie darowizn i mobilizowanie wolontariuszy.

Wierzymy, że z pomocą technologii każda organizacja non-profit może rozwinąć swoją działalność online.