Profile Trenerów

Maciej Lewiński

Maciej Lewiński

Maciej Lewiński dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analytics, o czym świadczą certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń zaawansowanych z Google AdWords i Google Analytics. Prowadzone przez niego szkolenia mają wyjątkową formułę, gdzie główny nacisk jest kładziony na praktykę. Działa według zasady "powiedz mi, a zapomnę, pokaż a zapamiętam, pozwól mi działać, a zrozumiem"

Lech Krupa

Lech Krupa

Doświadczenie jako reklamodawca zdobywa od 2006 roku. Od 2008 roku zawodowo związany z reklamą PPC i analityką. Certyfikowany Partner Google AdWords. Na co dzień zajmuje się zarządzaniem i optymalizacją kampanii AdWords, analityką, doradza i szkoli przedsiębiorców w zakresie reklamy PPC, analityki oraz zagadnień e-biznesu. Od 2010 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) Forum G AdWords. Specjalizuje się w szkoleniach indywidualnych i grupowych dla przedsiębiorców, osób odpowiedzialnych za współpracę z agencjami SEM oraz innych zainteresowanych. Oferuje kompleksowy program na poziomie podstawowym i zaawansowanym lub wybrane zagadnienia reklamy PPC. Specjalizuje się w przygotowaniu do egzaminów certyfikacyjnych.

Tomasz Trzósło

Od 5 lat zajmuje się prowadzeniem kampanii reklamowych, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy tekstowej i graficznej w AdWords. Współpracuje głównie z małymi i średnimi firmami doradzając, jak nie dać się pożreć konkurentom z kilkukrotnie większym budżetem. W ramach kampanii linków sponsorowanych odpowiada za przygotowanie strategii, wdrożenie kampanii oraz ciągłe prace optymalizacyjne. Działania te są prowadzone w oparciu o analizę danych na temat konwersji płynącychz Google Analytics. Interesuje się także tematami związanymi z użytecznością stron internetowych. Specjalizuje się w kampaniach AdWords dla małych i średnich firm oraz sklepów internetowych oraz firm B2B.

Tomasz Frontczak

Tomasz Frontczak

Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl. Autor bestsellera Marketing internetowy w wyszukiwarkach (6000 sprzedanych egzemplarzy), pierwszej na polskim rynku pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional a od 2008 roku prowadzi szkolenia z zakresu AdWords. Współpracuje z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w grupie zajmującej się badaniami nad koncepcją zwinnego przedsiębiorstwa i teorią okazji. Specjalizuje się w następujących tematach: reklama w Internecie, dywersyfikacja źródeł ruchu, Google AdWords, optymalizacja struktury kampanii, zaawansowane elementy Quaility Score, reklama w sieci reklamowej Google, remarketing, YouTube CPV, kanały mobile w AdWords. Posiada duże doświadczenie w branżach: e-commerce, farmacja, suplementy diety, produkty elektroniczne.

Agnieszka Hadam

Agnieszka Hadam

  • 4 People
  • tel. 883 479 122
  • ahadam10@gmail.com
  • Katowice, możliwość zorganizowania szkolenia we Wrocławiu, Krakowie, Rzeszowie i innych miastach szczególnie na południu Polski

W zakresie SEM specjalizuje się od 2009 roku pracując w agencji 4People w Katowicach. Wykorzystując możliwości AdWords w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google prowadzi efektywne kampanie reklamowe głównie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kilkuletnia współpraca z wieloma firmami, dzięki doborowi odpowiednich narzędzi Google, owocuje skutecznym podnoszeniem ich zysków ze sprzedaży w internecie. Umiejętności potwierdza status Certyfikowanego Specjalisty Google Advertising Professional w zakresie reklam w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej Google. Prowadzi szkolenia w zakresie konstruowania skutecznych kampanii AdWords i AdSense z mierzeniem celów i ROI. Uczy także efektywnościowej ich optymalizacji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi AdWords i statystyk Google Analytics. Współpracuje głównie z małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Chłonie wszystkie nowości branżowe, a następnie przekłada je na konkrety wykorzystywane w prowadzonych kampaniach.

Krzysztof Wroński

Krzysztof Wroński

Marketingiem internetowym zajmuje się od 2007 roku - zafascynował się nim w trakcie studiów w Londynie, a dzisiaj praktycznie nim żyje. Audytuje, tworzy i optymalizuje kampanie AdWords tak dla małych lokalnych firm, jak i potężnych korporacji. W skutecznej pracy pomaga mu doświadczenie w zarządzaniu projektami budowy stron internetowych, usability i analityki internetowej. Promował w sieci już chyba wszystko, a z jego usług korzystały m.in. sektor e-commerce oraz branża motoryzacyjna, farmaceutyczna, finansowa, przemysłowa, usługowa, turystyczna i inne. Jest certyfikowanym specjalistą i trenerem Google AdWords. Prowadzi szkolenia z AdWords i Analytics w SemHouse, Akademii Google Partners oraz na wielu polskich uczelniach. Szkoli całe zespoły, jak i pojedynczych specjalistów. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych oraz pisze artykuły do magazynów tematycznych.

Paweł Ważyński

Paweł Ważyński

Z branżą SEM związany od 2008 roku. Rok później otrzymał pierwszą certyfikację Google AdWords. Obecnie SEM Director w agencji Cube Group S.A. Odpowiada za realizację i rozwój strategii działu, new business, przygotowywanie koncepcji i wdrażanie nowych usług, budowanie i umacnianie relacji z kluczowymi klientami oraz współpracę z najważniejszymi partnerami działu. Koordynował realizację projektów dla takich firm jak: AVIVA, NetArt, UPC Polska, Polpharma, Media Markt, Credit Agricole czy LIDL. Specjalizuje się w szkoleniach/warsztatach produktowych, na wszystkich poziomach zaawansowania, z naciskiem na efektywne wykorzystanie potencjału reklamowego Google (Search, GDN, Shopping, YouTube, Gmail, Remarketing). Preferowana zamknięta forma szkoleń dla firm.

Bartosz Berliński

Bartosz Berliński

Od roku 2004 specjalizuje się w SEM marketingu. Odpowiada za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów dla największych polskich firm internetowych. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional, a od 2008 roku prowadzi szkolenia z zakresu AdWords, w których wzięło udział niemal 3000 osób/firm.

Mariusz Dawidziuk

Mariusz Dawidziuk

Przygodę z Marketingiem Internetowym rozpoczął w Dziale Sprzedaży w 2008 roku. Kampaniami AdWords zajmuje się od 2009, jednak zawodowo pracuję nad kampaniami od 2011 roku. Obecnie jest Team Liderem pięcioosobowego zespołu SEM, który wspiera merytorycznie. Jest odpowiedzialny za największych klientów przy tworzeniu kampanii w wyszukiwarce i sieci reklamowej. Specjalizuje się w szkoleniach indywidualnych oraz szkoleniach dla mniejszych grup przedsiębiorców.

Magdalena Pobikrowska

Magdalena Pobikrowska

Z branżą mediową związana od 2011 roku. Doświadczenie w pracy z klientem zdobywała pracując w agencji PR. Od 2012 roku związana z domem mediowym Value Media. Aktualnie na stanowisku Google Strategist. W swojej karierze współpracowała zarówno z największymi polskimi reklamodawcami, takimi jak Tchibo, Netia czy Neckermann, ale także aktywnie współuczestniczyła przy tworzeniu licznych mniejszych, rozliczanych za efekt kampanii dla branży m.in. deweloperskiej, finansowej, ubezpieczeniowej, informatycznej. W ostatnim czasie zajmuje się, między innymi, obsługą kampanii SEM dla firmy Netia, a także działaniami PPC dla firmy Tchibo. W swoich kampaniach wykorzystuje potencjał i możliwości Double Click, szczególnie Double Click Search i Double Bid Manager Jest członkiem grupy SEM w IAB.Jej wysokie umiejętności są potwierdzone certyfikatami Google AdWords(GCP) i Google Analytics(GAIQ). Jest jedną z czworga trenerów prowadzących internetowe treningi w ramach programu Internetowe Rewolucje od Google.

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

Absolwent kierunku Elektroniczne Przetwarzanie Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Kieruję agencją DevaGroup jako dyrektor zarządzający i współwłaściciel z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży. Pracował już przy projektach dla marek takich jak Merlin.pl, Conrad.pl, Open Finance, Comarch i Shoper.pl, duże doświadczenie zdobył tworząc i zarządzając działem SEO w Interia.pl, pracując również dla Grupy RMF i Wydawnictwa Bauer. Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords oraz Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z zakresu ww. tematyki. Prowadził prelekcje na konferencjach branżowych i szkoleniach takich jak ShopCamp, Witajcie w Realu, Mobile Trends Conference czy Kongres e-handlu gdzie w 2015 wygłosił najlepszą prelekcję wg. publiczności. Pracuje również ze studentami prowadząc przedmiot na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, a także seminarium na Uniwersytecie Pedagogicznym. Specjalizuje się w nietypowych strategiach wykorzystujących synergię możliwości AdWords i content marketingu. Główne obszary zainteresowania to: e-commerce, mobile marketing oraz marketing lokalny.

Łukasz Machura

Łukasz Machura

Jest związany z branżą SEM od 2009 roku, a od 2010 jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics. Koordynuje pracę zespołu odpowiedzialnego za tworzenie strategii kompleksowych kampanii marketingowych w wyszukiwarkach. Wspiera rekrutację nowych specjalistów. Jest bardzo aktywnym szkoleniowcem. W ciągu ostatniego roku przeprowadził kilkadziesiąt szkoleń na temat SEM i analityki internetowej, dla takich marek jak Carrefour Polska, Ergo Hestia, BZ WBK czy Enea. Jako trener i szkoleniowiec specjalizuje się przede wszystkim w obszarach takich jak planowanie strategii kampanii i określanie grup docelowych, analiza efektywności słów kluczowych, optymalizacja kampanii pod kątem wyniku jakości i zwiększenia konwersji.

Krzysztof Czyżykiewicz

Krzysztof Czyżykiewicz

Krzysztof Czyżykiewicz - Manager. Wykładowca. Sportowiec. Odpowiedzialny za działania efektywnościowe w Webber&Saar. W 2012 zbudował w agencji dział Web Analytics&Usability, wiedząc, że 70% sukcesu działań e-biznesu zależy od dobrze skonstruowanych procesów sprzedażowych. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego i autor kursów z obszaru marketingu internetowego i politycznego. Prelegent i szkoleniowiec ze szczególnym wyróżnieniem branży finansowej i e-commerce. Certyfikowany ekspert Google Adwords i Google Analytics. Pasję do sportu i rywalizacji z powodzeniem przekłada na realizację celów biznesowych klienta.

Krzysztof Modrzewski

Krzysztof Modrzewski

Z firmą Google związany jest od początku swojej kariery. Był członkiem zespołu Internetowej Rewolucji - największej akcji edukacyjnej Google, podczas której przeszkolił setki przedsiębiorców w ponad 20 miastach Polski, dając się poznać jako skuteczny trener. Wprowadzał strategie marketingowe dla dużych sklepów internetowych. Był związany z agencją interaktywną Iconaris, gdzie wspierał wiodące marki branży FMCG w efektywnym wykorzystaniu narzędzi Google i analityki internetowej. Obecnie zajmuje stanowisko Specjalisty SEM w ValueMedia i odpowiada za dużych klientów z branży finansowej m.in. banku PKO Bank Polski. Cały czas jest aktywnym trenerem w Akademii Google Partners. Prowadzi również szkolenia dla firm i osób prywatnych ze skutecznego wykorzystania narzędzi Google w promowaniu biznesu. Aktualnie najbardziej rozwija się w kwestii zastosowania możliwości YouTube'a, w którym widzi ogromny potencjał. Prywatnie instruktor szermierki sportowej.

Maciej Wiśniewski

Maciej Wiśniewski

Maciej Wiśniewski doświadczenie zawodowe w roli reklamodawcy zdobywa od 2010 roku. Rok później związał się zawodowo z reklamą Google AdWords oraz analityką Google Analytics. Aktualnie prowadzi efektywne kampanie reklamowe głównie dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki skutecznej optymalizacji działań oraz ciągłemu poszukiwaniu nowych źródeł o wysokiej jakości ruchu, pomaga reklamodawcom w osiąganiu założonych celów biznesowych. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznych kampanii linków sponsorowanych oraz reklam graficznych.

Piotr Guziur

Piotr Guziur

CEO Marketing Online, specjalista SEM i SEO, certyfikowany specjalista Google Analytics i AdWords, autor książki "Marketing w Internecie - strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw", bestselleru wydawnictwa Helion. Piotr jest autorem licznych artykułów na temat marketingu internetowego, SEM i SEO, analityki internetowej, planowania, badania i optymalizacji reklamy oraz prelegentem wielu konferencji branżowych. Regularnie prowadzi szkolenia z SEM, SEO, analityki internetowej w ramach Centrum Szkoleniowego Marketing Online (szkolenia.marketingonline.pl), a także był współorganizatorem pierwszego w Polsce Google Analytics Summit Poland & CEE 2013. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w Springboard Technology Solutions Inc w Toronto jako Internet Marketer. Następnie przez 6 lat pracował w domu mediowym Initiative, początkowo w dziale badań i planowania strategicznego mediów, a następnie w 2007 roku stworzył w dziale reklamy internetowej komórkę SEM. Pracował m.in. przy planowaniu, badaniu i optymalizacji efektywności kampanii reklamowych dla: Allianz Direct, Bank BGŻ, Bank Millennium, BMW, Citroen, Cyfrowy Polsat, Johnson & Johnson, Lukas Bank, Orange, Peugeot, Polbank, Pracuj.pl, RaiffeisenPolbank, SC Johnson, Scan Holiday, Tchibo, Telekomunikacja Polska S.A., TUI, UNICEF, Unilever i wiele innych. Zajmował się także modelowaniem znajomości marki oraz rozwojem i wdrażaniem systemów optymalizacji Media-Mix w TV, Radio, Prasie, kampaniach Outdoorowych. Od Lipca 2008 wyłącznie związany jest z firmą Marketing Online, gdzie na co dzień wdraża strategie optymalizacji kampanii efektywnościowych w Internecie i zarządza agencją.

Krzysztof Masłowski

Krzysztof Masłowski

Od kilku lat zajmuje się projektowaniem i optymalizacją kampanii Google AdWords z wykorzystaniem Google Analytics, co potwierdzają liczne certyfikaty Google i kilkaset przeprowadzonych kampanii (MSP, e-commerce, kampanie wizerunkowe). Jako przedsiębiorca przywiązuje szczególną wagę do efektów i pomiaru opłacalności prowadzonych kampanii. Oprócz standardowych szkoleń produktowych specjalizuje się w szkoleniach sprzedażowych dotyczących branży SEM. Właściciel agencji Verseo.pl nadzorujący pracę specjalistów PPC i SEO. Bierze aktywny udział w tworzeniu nowego kierunku Mediaworking w WSNHiD, dotyczącego technologii internetowych, w ramach którego prowadzi zajęcia z Google AdWords. Pasjonuje go tworzenie narzędzi do automatyzacji pracy oraz raportowania z Google AdWords i Google Analytics. Zdobyte doświadczenie pozwala mu na prowadzenie szkoleń łączonych „produkt + sprzedaż”.

Łukasz Wnuk

Łukasz Wnuk

Pierwsze szlify w obszarze PPC zdobywał w Londynie, gdzie wspierał promocję usługi Bluetooth Marketingu. Sukces kampanii za granicą pozwolił kontynuować projekt na rynku krajowym. Zdobyte w tym czasie doświadczenie oraz wysoka efektywność prowadzonych kampanii stały się przepustką do pracy we wrocławskiej agencji Webber&Saar, gdzie podjął się misji zbudowania działu PPC. Dzisiaj koordynuje pracę zespołu ekspertów, którzy zarządzają kampaniami o budżetach przekraczających 5 mln zł. Specjalizuje się w obsłudze sektora finansowego. Od 2011 roku Certyfikowany Specjalista AdWords, prelegent wielu konferencji branżowych i szkoleń dla sektora MŚP. Prywatnie poszukiwacz adrenaliny i snowboardowy wyjadacz. Letnie zjazdy na igielicie porzucił na rzecz swojej nowej pasji – kitesurfingu.

Natalia Ircha

Natalia Ircha

Z reklamą PPC i branżą SEM związana od 2013 roku. Kwalifikowany specjalista Google AdWords, pasjonatka poszukiwania najbardziej skutecznych sposobów docierania do klientów z wykorzystaniem Google AdWords i Google Analytics.Opracowuje, wdraża i optymalizuje kampanie reklamowe dla klientów agencji Fine Performance, nadzoruje pracę teamu PPC i przygotowuje nowych członków zespołu do egzaminów certyfikacyjnych Google AdWords.Specjalizuje się w szkoleniach indywidualnych i grupowych z zakresu reklamy w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej Google oraz reklamy wideo w YouTube.

Łukasz Chwiszczuk

Łukasz Chwiszczuk

Pierwsze doświadczenie z e-marketingiem zdobywał tworząc rozwiązania dla sklepów internetowych. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc kampanie dla takich agencji/domów mediowych jak BrainJuice, Clearsense, Mindshare. Obecnie Head of SEM w K2 Media. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK, Bosch. Prywatnie fascynat e-marketingu, analityki internetowej oraz koszykówki. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM oraz analityki internetowej.

Łukasz Plona

Łukasz Plona

Obecnie zarządza działem SEM w domu mediowym Value Media. Odpowiada za kampanie dla takich firm, jak Liberty Ubezpieczenia, Grupa Adamed, PLL LOT, PKO Bank Polski, Netia, Castorama czy ING. Wcześniej na stanowisku Stratega w Cube Group budował wizerunek w wyszukiwarce największych e-commerce w Polsce i nie tylko. Pracował m.in. dla Aviva, Neo24, Avans, Nazwa.pl, Domy.pl. Z branża SEM jest związany od 2010 roku. W 2013 roku został certyfikowanym Trenerem Google AdWords. Prelegent licznych konferencji i warsztatów branżowych. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Marketing Internetowy.

Robert Rydz-Mościcki

Robert Rydz-Mościcki

Od 2007 roku specjalizuje się w marketingu internetowym. Na co dzień odpowiedzialny za efekty biznesowe kampanii w internecie kluczowych klientów Performance Media. Szkoleniowiec i wielokrotny prelegent na najważniejszych konferencjach branży internetowej, m. in. Forum IAB, Internet Standard, Akademia Google dla Agencji, Internetowe Rewolucje. Ma za sobą kilkaset szkoleń i wykładów poświęconych efektywnościowemu wykorzystaniu internetu. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Prywatnie miłośnik nowych technologii i wysokich dawek pozytywnej adrenaliny, maratończyk.

Marcin Pawłowski

Marcin Pawłowski

Head of One Search, Performics EMEA, ZenithOptimedia Group. Obecnie kieruje działem SEM/SEO/FB PPC. Pierwszą kampanię AdWords zbudował w 2005 roku. Uczestniczył w projektach dla korporacji i dużych firm doradczych: m.in. dla: L’Oreal, Vichy, Puma, Deutsche Bank, Obi, Vanish, Air wick, 3M, No-Spa, Tymianek i Podbiał, Garnier, BGŻ i innych. Pracował nie tylko dla dużych brandów - zrealizował dziesiątki (jak nie setki) projektów dla sektora MŚP. Związany z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Szkołą Główną Handlową gdzie prowadzi badania i zajęcia z marketingu internetowego. Z grupą studentów zdobył w 2014 roku tytuł AdWords Business Finalist Google Online Marketing Challenge. Prelegent na ogólnopolskich i międzynarodowych konferencjach, m.in. wystąpił z prelekcją na polskim stoisku narodowym na targach CeBit w Hanowerze. Prywatnie wielbiciel sportów ekstremalnych, takich jak wspinaczka, rafting, paralotniarstwo oraz podróży w egzotyczne miejsca, zwiedził m.in. Kolumbię, Ekwador, Syberię, Islandię.

Aneta Mondry-Gałecka

Aneta Mondry-Gałecka

Paid Search Director w Bluerank. Absolwentka Politechniki Łódzkiej. Od 9 lat kieruje zespołem managerów zarządzających kampaniami reklamowymi w Internecie, w tym Google AdWords i DoubleClick. Odpowiada za budowanie i realizację strategii dla takich klientów jak: Rainbow, Ceramika Paradyż, DOZ.pl, Mitsubishi, Rossmann, Panorama Firm, Agito. Posiada 12 certyfikatów branżowych z Google AdWords i DoubleClick, a także SEMPO Gold Level Trained. Prowadzi szkolenia z zakresu planowania, wdrażania i optymalizacji zaawansowanych kampanii Paid Search w Google AdWords oraz DoubleClick. Autorka licznych publikacji eksperckich z zakresu kampanii reklamowych w Internecie. Prywatnie, dumna mama córeczki Jagody:).

Krzysztof Kozieł

Krzysztof Kozieł

Od 2003 roku współwłaściciel w agencji Enzo, odpowiedzialny m.in. za przygotowywanie strategii oraz wdrażanie kampanii reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi Google. Pierwszą kampanię AdWords przeprowadził dla Klienta w 2005 roku. Od tamtej pory prowadzi działania reklamowe zarówno dla małych lokalnych firm, jak i dla znanych marek. Od 2008 roku dzieli się swoją wiedzą: najpierw tworząc i współprowadząc cykl spotkań kierowany do studentów lubelskich i warszawskich uczelni pod nazwą Akademia eMarketingu. Obecnie prowadzi szkolenia i doradza specjalistom od marketingu, menedżerom oraz właścicielom firm. Pasjonat górskich wędrówek o każdej porze roku.

Wojciech Morawski

Wojciech Morawski

Od kilku lat związany z branżą e-marketingu, pracując między innymi dla Value Media, K2 Media oraz Grouponu. Certyfikowany specjalista Google AdWords i Google Analytics. Zrealizował kampanie dla takich klientów jak Nutricia, Coty, Grupa ING, Medicover, Volkswagen czy Herbapol. Chętnie jednak prowadzi również działania SEM dla klientów indywidualnych oraz z sektora MŚP. Specjalizuje się w kampaniach efektywnościowych oraz e-commerce, głównie w oparciu o wyszukiwarkę, remarketing i Google Merchant Center. Prowadzi szkolenia dla klientów indywidualnie oraz grupowo. Prywatnie pasjonat NBA, e-marketingu oraz muzyki sprzed kilku dekad.

Tomasz Ciepłucha

Tomasz Ciepłucha

Specjalizuje się w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google dla małych i średnich firm działających głównie na rynkach lokalnych. Jest ekspertem w zakresie rozwiązywania problemów, a dzięki swojej wszechstronności, dociekliwości i ciągłemu rozwojowi nie ma dla niego barier nie do pokonania. Z marketingiem internetowym związany od 2005 roku. Bardzo dużą uwagę przywiązuje do pomiaru skuteczności prowadzonych działań marketingowych dlatego praca z takimi narzędziami jak Google Analytics i Google Tag Manager towarzyszy mu na co dzień. Swoją wiedzą i doświadczeniem chętnie dzieli się z innymi na szkoleniach i na oficjalnym forum pomocy AdWords. Organizuje we Wrocławiu cykliczne szkolenia w zakresie podstawowej i zaawansowanej znajomości Google AdWords, które dzięki swojej praktycznej formie uczą nowych reklamodawców i marketerów jak od podstaw budować skuteczne kampanie reklamowe, które będą realizować założone cele i jak mierzyć ich skuteczność. Oferuje także szkolenia Google Analytics i Google Tag Manager.

Andrzej Muzaj

Andrzej Muzaj

Od ponad sześciu lat związany z e-commerce, z czego cztery ostatnie poświęcił marketingowi efektywnościowemu i analityce sieciowej. Pracował z klientami z najróżniejszych segmentów (e-handel, usługi, media, telekomunikacja i inne). Obecnie Team Leader zespołu marketingu efektywnościowego. Oprócz znajomości programów AdWords i Analytics zajmuje się również szerzeniem wiedzy z zakresu implementacji analitycznych, również z wykorzystaniem Google Tag Managera. Blisko współpracuje z Google przy wprowadzaniu i testowaniu nowych rozwiązań i narzędzi na polskim rynku reklamy internetowej. Prowadzi warsztaty i szkolenia na licznych spotkaniach branżowych i uczelniach.

Karol Dziedzic

Karol Dziedzic

Karol żartobliwie nazywany jest kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM, SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI. Dzięki temu jest w stanie dobrać idealną strategię promocji w sieci dla swoich klientów. Doświadczony wykładowca, szkoleniowiec oraz trener z obszernym portfolio osób, które po szkoleniach dokonały reorganizacji swoich działań w sieci i dzięki temu przyspieszyły rozwój swoich firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami m.in. z branży finansowej, FMCG oraz e-commerce. Wspiera ekspansję startup’ów na rynkach globalnych. Prywatnie miłośnik podróżowania oraz fan klasycznych samochodów.

Andriy Synyavskyy

Andriy Synyavskyy (Andrzej Siniawski)

Od 2012 roku prowadzi kampanie reklamowe w Polsce i na Świecie. Na stanowisku SEM Performance Leadera w Cube Group odpowiada za strategie efektywnościowe dla kampanii w wyszukiwarkach i sieciach reklamowych Google, Bing i Yahoo, Yandex, Seznam oraz Baidu. Wspiera procesy optymalizacyjne, technologiczne i analityczne w firmie. Pracował m.in. dla Polskich Linii Lotniczych LOT, UPC Polska, Speak Up oraz Empik School. Posiada certyfikaty Google (AdWords, Analytics, Shopping, Mobile, Video, DoubleClick) oraz Microsoft (Bing Ads). Swoje szkolenia opiera głównie na indywidualnie przeprowadzonych audytach dotychczasowych działań w AdWords. Uzyskana wiedza pozwala znacząco poprawić efektywność kampanii zarządzanych przez Klientów lub współpracujących z nimi agencji.

Paweł Bilczyński

Paweł Bilczyński

Od 2010 roku doradza firmom w zakresie ich obecności w Internecie pomagając im jak najpełniej wykorzystywać możliwości jakie daje Google AdWords. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Pracuje dla firm małych i średnich, ale również dla organizacji pozarządowych. Współorganizował dla Google projekt edukacyjny Internetowe Rewolucje, w czasie którego ponad 1000 przedsiębiorców skorzystało z porad ekspertów. Na potrzeby tego projektu zajmował się m.in. współtworzeniem materiałów edukacyjnych i szkoleniem grupy ekspertów. Jest absolwentem Szkoły Trenerów Meritum. Jego ambicją jest prowadzenie szkoleń w taki sposób, aby jak najpełniej realizowały cele ich uczestników. Aby zachować równowagę między światem wirtualnym a realnym lubi na kilka dni wyjechać w miejsce bez dostępu do Internetu. Wolny czas spędza na wędrówkach po górach, jest przewodnikiem beskidzkim. Mieszka w Katowicach.

Maciej Kuczera

Maciej Kuczera

Absolwent kierunku Informatyka i Ekonometria na krakowskiej AGH. Członek zespołu (specjalista AdWords) projektu Google Internetowa Rewolucja zapoczątkowanego w 2010 roku, mającym na celu uświadamianie i kształcenie przedsiębiorców z zakresu obecności w Internecie i skuteczności prowadzonych w nim działań. W projekcie przeszkolił kilkuset przedsiębiorców z całej Polski tworząc i optymalizując ich kampanie reklamowe. Od 2012 roku związany z agencją Iconaris, gdzie zajmuje się podnoszeniem konwersji efektywnie wykorzystując narzędzia Google. Nieustannie prowadzi testy A/B szukając optymalnych rozwiązań. Testowanie uważa za jedyną drogę dochodzenia do najlepszych wyników. Hobbystycznie zajmuje się uczeniem pierwszej pomocy.

Łukasz Piątek

Łukasz Piątek

Pasjonat reklamy online. Zna kanały i możliwości generowania zysku z wykorzystaniem internetu. Pierwszy sklep ecommerce założył w 2010 roku. Na co dzień związany z efektywnościowym marketingiem online w domu mediowym Group One. Od kilku lat wspiera inicjatywy związane z edukacją i rozwojem reklamy w wyszukiwarkach. Współorganizator dobrze znanej i cenionej konferencji SemCamp. Ekspert narzędzi Google, między innymi Google Adwords, Double Click i Google Analytics. Doświadczenie nabywa pracując z dużymi markami, obecnie Tui, Idea Bank, wcześniej Jua, Amica, Showroom, Neo24 czy Grupa Adamed. Posiada liczne certyfikaty, w tym status Certyfikowanego Trenera AdWords. Łukasz kieruje się zasadą: proste i jasne rozwiązania działają najlepiej, niwelując straty związane z czasem przy rozwiązaniach złożonych i niejasnych.

Aby podzielić się z nami informacjami dotyczącymi szkoleń prowadzonych przez certyfikowanych trenerów, prosimy o wypełnienie formularza.